// یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

به‌زودی مسابقات League of Legends در چین دوباره کار خود را آغاز خواهد کرد

مسابقات League of Legends در کشور چین که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از تاریخ ۱۹ اسفند ماه دوباره برگزار می‌شود.

چندی پیش بود که مسابقات esports بازی League of Legends در کشور چین، به‌خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شد تا مسابقات LPL در زمان دیگری کار خود را ادامه دهد. ازاین‌رو تمامی گزارشگرهای انگلیسی مسابقات هم به کشور خود برگشتند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری LPL تاریخ ادامه یافتن مسابقات اسپرینگ اسپلیت 2020 را اعلام کرده است.

مسابقات اسپرینگ اسپلیت 2020 کار خود را از تاریخ ۱۹ اسفند ماه (۹ مارس) کار خود را ادامه می‌دهد. البته اشاره کنم که تمامی مسابقات، با ساختاری کاملا آنلاین برگزار می‌شوند. همچنین مشخص شده که بازیکنان باید از دفتر اصلی باشگاه خود، در مسابقات حضور پیدا کنند. جدا از این مورد، بازیکنان هم‌اکنون در قرنطینه به‌سر می‌برند و یک دوره ۱۴ روزه را باید پشت سر بگذارند تا مشخص شود هیچ علائمی از بیماری ندارند و به‌راحتی می‌توانند در مسابقات شرکت کنند. مدتی است که گسترش ویروس کرونا در کشور چین کاهش یافته است، اما حفظ امنیت، بهتر از هر چیز دیگری است.

مسابقات LPL یا همان مسابقات کشور چین دارای تماشاگران زیادی است که هیجان بیش از حدی را به بازی القا می‌کنند. با انجام این کار، تمامی تماشاگران از خانه و در حالت آنلاین باید مسابقات را تماشا کنند. سازمان برگزاری مسابقات LPL دراین‌باره می‌گوید:

این ساختار جدید مسابقات LPL برای سال جاری میلادی است و برای اولین‌بار است که یک لیگ حرفه‌ای League of Legends به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. ازاین‌رو امکان دارد که مشکلات ناخواسته‌ای هم وجود داشته باشد که تمام سعی خود را می‌کنیم که آن‌ها را از بین ببریم. ما تلاش خود را می‌کنیم تا LPL را همانگونه که انتظار می‌رود، با هیجان بالای خود، در اختیار کاربران قرار دهیم.

در جریان مسابقات LPL سال ۲۰۲۰، شاهد اضافه شدن دو تیم SinoDragon Gaming و Victory Five به جمع تیم‌های لیگ چین هستیم و جمع تیم‌ها به ۱۶ رسیده است. در حال حاضر تمامی لیگ‌های دیگر بازی‌های خود را با تماشاچی برگزار می‌کنند، اما محدودیت‌هایی وجود دارد که باعث شده ایمنی تا حد امکان حفظ شود. بااین‌تفاسیر، امیدواریم که شرایط هرچه سریع‌تر به‌حالت اول خود برگردد. همچنین پس از مسابقات اسپلیت اسکرین League of Legends، شاهد مسابقات Mid-Season Invitational هستیم و رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر League of Legends، باید به‌فکر تدابیر احتمالی برای Mid-Season Invitational باشد.

جان نیدهم، رئیس کل بخش esports بازی League of Legends، هم چندی پیش در توییتر اعلام کرده بود که در حال چیدن تدابیری برای Mid-Season Invitational هستند. وی اعلام کرده بود که اگر شیوع کرونا تا آن زمان مهار نشود، مجبور به تعویق انداختن رویداد هستند، زیرا سلامت بازیکنان و شرکت کننده‌ها، برای آن‌ها اهمیت بیشتری دارد.


منبع ٍEngadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده