// یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰

ویدیو گیم‌پلی بسته الحاقی Wastelander بازی Fallout 76 منتشر شد

در جریان رویداد PAX East 2020، شرکت بتسدا گیم‌پلی بسته الحاقی Wastelanders بازی Fallout 76 را به‌نمایش گذاشت. 

مقاله‌های مرتبط:

Wastelanders را می‌توان یک بسته الحاقی مورد انتظار برای کاربران Fallout 76 دانست، زیرا در جریان این بسته الحاقی شاهد اضافه شدن NPCها به بازی هستیم. همچنین اعلام شده است که شخصیت‌های غیرقابل بازی که ازطریق Wastelanders به فال‌اوت 76 اضافه می‌شوند، می‌توانند در مأموریت‌های اصلی هم مشارکت داشته باشند. کاربران برای اینکه بتوانند توجه NPCها را به خود جلب کنند، باید Charisma کاراکتر آن‌ها در سطح بالایی قرار داشته باشد. ازاین‌رو با عرضه Wastelanders بازیکنان می‌توانند شخصیت جدیدی بسازند و تجربه‌ی متفاوت و کامل‌تری را کسب کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر Fallout 76َ، در جریان نمایشگاه Pax East 2020 نسخه دمو این بسته الحاقی رایگان را به‌نمایش گذاشته است که در انتهای مطلب می‌توانید ویدیو منتشر شده از این دمو را تماشا کنید. در جریان ویدیو گیم‌پلی Wastelanders، شاهد صحبت‌های قهرمان داستان با کاراکتر Mort هستیم. نحوه نمایش دوربین و انتخاب دیالوگ‌ها که در بعضی از موارد بیشتر از چهار مورد است، تاحدی حال‌وهوای Fallout 3 و Fallout: New Vegas را القا می‌کند. 

در ادامه ربات‌ها که در گذشته از آن‌ها به‌عنوان تنها شخصیت‌های غیرقابل بازی Fallout 76 یاد می‌شد، دستخوش تغییراتی شده‌اند و حال قهرمان داستان می‌تواند با آن‌ها هم ارتباط برقرار کند. ازاین‌رو می‌توانید با‌ آن‌ها حول موضوعات مختلف صحبت کنید. بتسدا اعلام کرده است که سیستم اعتبار جدیدی به بازی اضافه می‌شود. این سیستم اعتبار به شما اجازه می‌دهد تا میان یکی از گروه‌های مهاجران و مهاجمان، یکی را انتخاب کنید و مأموریت‌های مربوط‌به آن‌ها را انجام دهید. البته بازیکنان قبل از پیوستن به یکی از این دو گروه، می‌توانند مأموریت‌های مختلفی را برای آن‌ها انجام دهند تا بیش‌ازپیش با دو گروه ذکر شده آشنا شوند.

از دیگر ویژگی‌های بسته الحاقی رایگان Wastelanders هم می‌توان‌به سلاح‌های جدید از جمله کمان و پلاسما کستر اشاره کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بسته الحاقی در نمایشگاه Pax East 2020 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بسته الحاقی Wastelanders در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۹۹ (هفت آوریل ۲۰۲۰) عرضه می‌شود که مصادف با عرضه Fallout 76 برای کاربران استیم است. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pc Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده