// یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی زد فلیپ

در جدیدترین جعبه گشایی زومجی به سراغ گوشی گلکسی زد فلیپ، گوشی تاشو جدید سامسونگ رفته‌ایم تا نگاهی را به محتوای جعبه و همینطور خود گوشی بیاندازیم.

سامسونگ با درس گرفتن از شکست گلکسی فولد، گوشی منحصر‌به‌فرد این شرکت با نمایشگر تاشو، به سراغ محصول جدیدی به‌نام گلکسی زد فلیپ رفت تا این‌بار با رفع مشکلات، محصولی باکیفیت را روانه بازار کند. این گوشی حدودا ۱۶۰۰ دلاری به نمایشگری ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ مجهز شده است.  طبق اعلام سامسونگ در قلب این محصول یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس قرار دارد که به‌لطف تراشه گرافیکی ادرنو ۶۴۰ قادر به اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها خواهد بود. کره‌ای‌ها گلکسی زد فلیپ را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم هشت گیگابایت روانه بازار خواهد کرد.

البته این‌ها تنها یک‌سری از ویژگی‌های گوشی سامسونگ گکلسی Z Flip هستند از دیگر خصوصیات محصول جدید کره‌ای‌ها می‌توانیم به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ بی‌سیم و شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره‌ کنیم.‌بعد از جعبه گشایی گلکسی اس 20 اولترا، پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها، اکنون در ادامه شما را به تماشای جعبه گشایی اختصاصی زومجی از سامسونگ گلکسی زد فلیپ دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده