نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

گرت ادواردز فیلم تازه شرکت New Regency را کارگردانی می‌‌کند

گرت ادواردز، کارگردان فیلم Godzilla، روی صندلی کارگردانی فیلم علمی-تخیلی تازه‌ی شرکت New Regency می‌نشیند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، گرت ادواردز، کارگردان فیلم‌های Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، Godzilla (گودزیلا) و Monsters (هیولاها)، برای کارگردانی فیلم بدونِ عنوان جدیدِ شرکت New Regency انتخاب شد. نیو ریجنسی قرار است که یک فیلم علمی تخیلی بی‌نام به نویسندگی و کارگردانی ادواردز را تامین مالی و تولید کند. کری هارت که از تهیه‌کنندگان فیلم Rogue One بود، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد. این پروژه که ایده‌ی اصلی آن توسط گرت ادواردز مطرح شد، یک داستان علمی-تخیلی است که وقایع آن در آینده‌ی نزدیک جریان دارد. جزئیات فیلمنامه درحال‌حاضر اعلام نشده است، اما منابع نزدیک می‌گویند که انتخاب بازیگران در دست انجام است و امید می‌رود که فیلمبرداری آن از تابستان ۲۰۲۰ آغاز شود.

گرت ادواردز / Gareth Edwards

نخستین تجربه‌ی کارگردانی گرت ادواردز به فیلم Monsters بازمی‌گردد که در آن علاوه‌بر کارگردانی، به‌عنوانِ نویسنده، فیلمبردار و طراح تولید فعالیت کرد. این فیلم با تحسین منتقدان مواجه شد و ادواردز برای استفاده از بودجه‌ی اندک فیلم به بهترین نحو ممکن مورد تمجید قرار گرفت. اندکی پس از آن، شرکت Legendary Pictures او را برای کارگردانی فیلم Godzilla انتخاب کرد. این بازسازی از فیلم « گودزیلا» به فروش ۵۲۴ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت و این باعث شد که در سال ۲۰۱۹ شاهد اکران فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: سلطان هیولاها) باشیم.

فیلم « گودزیلا: سلطان هیولاها» که کارگردانی آن برعهده‌ی مایکل دووگرتی بود و ورا فارمیگا، کن واتانابه، سالی هاوکینز، کایل چندلر، میلی بابی براون، برادلی وایتفورد، توماس میدلتیچ، چارلز دنس، آیشا هیندز و جانگ زئی را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی تقریباً ۲۰۰ میلیون دلاری توانست ۳۸۵.۹ میلیون دلار در گیشه بفروشد. فیلم Godzilla vs. Kong (گودزیلا در برابر کونگ) به کارگردانی آدام وینگارد نیز برای اکران در پایان ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است و بازیگرانی نظیر الکساندر اسکاشگورد، میلی بابی براون، ایزا گونزالس، ربکا هال، شون اوگوری، جسیکا هنویک، جولیان دنیسون، کایل چندلر و دمیان بیچیر در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story

گرت ادواردز پس از فیلم گودزیلا روی صندلی کارگردانی فیلم Rogue One نشست که موفق به فروش یک میلیارد دلاری شد

ادواردز پس از رهایی از فیلم گودزیلا، روی صندلی کارگردانی یکی از فیلم‌های «جنگ ستارگان» با نام Rogue One: A Star Wars Story نشست که موفق به فروش یک میلیارد دلاری شد و از این فروش ۵۰۰ میلیون دلار آن در آمریکا بود. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط کریس وایتز و تونی گیلروی به رشته‌ی تحریر درآمد و کاتلین کندی تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. همچنین فلیسیتی جونز، دیه‌گو لونا، ریز احمد، بن مندلسون، دانی ین، جیانگ ون، فارست ویتاکر، مدس میکلسن، آلن تودیک، جاناتان آریس، الیستر پیتری، شارون دانکن-بروستر، ولین کین و سایمن فارنابی از بازیگران این فیلم بودند.

شرکت New Regency از سرمایه‌گذاران فیلم‌ Little Women (زنان کوچک) به کارگردانی گرتا گرویگ به‌حساب می‌آید که نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار شده است. این فیلم که فیلمنامه‌ی آن براساس رمانی با همین نام به قلم لوییزا می الکات نوشته شده است، سورشا رونان، فلورنس پیو، الیزا اسکانلن، اما واتسون، لورا درن، تیموتی شالامی، مریل استریپ، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک، کریس کوپر و ابی کوئین را در گروه بازیگرانش دارد. شرکت نیو ریجنسی همچنین تولید فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) به کارگردانی رابرت اگرز را در کارنامه دارد که رابرت پتینسون و ویلم دفو در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. این شرکت تولید فیلم Ad Astra (به‌سوی ستارگان) به کارگردانی جیمز گری را نیز برعهده داشته است که از بازیگران آن می‌توان به برد پیت، تامی لی جونز و روث نگا اشاره کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده