نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

برونو مارس در فیلم موزیکال تازه دیزنی نقش‌آفرینی می‌کند

برونو مارس، خواننده، آهنگساز و ترانه‌نویسِ برنده‌ی جایزه‌ی گرمی، ستاره‌ی فیلم موسیقی-محور تازه‌ی دیزنی است که درحال‌حاضر نام آن مشخص نیست.  

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، برونو مارس، خواننده، آهنگساز و ترانه‌نویسِ برنده‌ی جایزه‌ی گرمی، قراردادی را برای تهیه‌کنندگی و ایفای نقش شخصیت اصلی در فیلم موسیقی-محور جدید و بدون عنوانِ دیزنی امضا کرد که شامل خلق موسیقی‌هایی برای این اثر توسط خواننده‌ی آهنگ Finesse نیز می‌شود. همچنین تابه‌حال جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. این فیلم موزیکال اولین اثری است که برونو مارس را پس از تقریباْ ۲۸ سال در نقش اصلی یک فیلم قرار می‌دهد؛ چرا که او در سال ۱۹۹۲ نقش الویس کوچک را درکنار نیکلاس کیج و سارا جسیکا پارکر در فیلم کمدی Honeymoon in Vegas (ماه عسل در وگاس) بازی کرد که اندرو برگمن کارگردانی آن را برعهده داشت. مارس از صداپیشگانِ انیمیشن Rio 2 (ریو ۲) استودیوی Blue Sky نیز بود. ظاهراً شان بیلی، رئیس شرکت والت دیزنی پیکچرز مسئول عقد این قرارداد بوده و ماه‌ها برای تحقق آن با برونو مارس و میچل لیب، رئیس بخش موزیک و موسیقی متن والت دیزنی گفت‌وگو کرده است.

Bruno Mars / برونو مارس

برونو مارس پس از انتشار نخستین آلبوم استودیویی خود با نام Doo-Wops & Hooligans در سال ۲۰۱۰ که شامل آهنگ‌های برجسته‌ی Grenade (نارنجک)، The Lazy Song (ترانه‌ی تنبلی) و Just the Way You Are (همان‌گونه که هستی) بود، به شهرت رسید. پس از آن در سال ۲۰۱۶ برای آهنگ Uptown Funk (فانک بالاشهری) برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین ضبط سال» در جشنواره‌ی گرمی شد. در ادامه این خواننده و ترانه‌نویسِ اهل هاوایی دو آلبومِ برنده‌ی جایزه Unorthodox Jukebox و 24K Magic را منتشر کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. برونو مارس پس از ۱۰ سال فعالیت، دریافت ۱۱ جایزه‌ی گرمی، ۳ تورِ جهانی با بلیت‌های تماماْ فروخته‌شده و فروش میلیون‌ها نسخه از آهنگ‌هایش، به یک چهره‌ی جهانی تبدیل شده است که همچنان به تولید آهنگ‌های به‌یادماندنی ادامه می‌دهد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده