نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲

فروش فیلم Little Women در آمریکای شمالی از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد

در ادامه فروش بسیار خوب فیلم Little Women، فروش این فیلم از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی نیز عبور کرده است.

اکران فیلم Little Women (زنان کوچک) از اوایل ماه گذشته آغاز شد و این فیلم که تحسین منتقدان را به‌همراه داشته، توانسته با حفظ خیلی خوب فروش خود درآمد خوبی را برای شرکت سونی پیکچرز ایجاد کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش فیلم زنان کوچک در آمریکای شمالی از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. فروش داخلی فیلم Little Women سرانجام از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد و در حال حاضر این فیلم ۱۰۰.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده است. همچنین فیلم زنان کوچک بیش از ۶۴.۶ میلیون دلار در دیگر در بازار بین‌المللی فروش کرده تا در مجموع این فیلم تا به امروز نزدیک به ۱۶۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت فیلم Little Women حدود ۴۰ میلیون دلار بوده که بدین ترتیب این فیلم به اثری سودآور برای سونی تبدیل شده است.

Little Women

فیلم Little Women که نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار شده، پس از فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) دومین فیلم سونی پیکچرز است که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم شده و فروش آن در آمریکای شمالی از مرز ۱۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرده است. جدیدترین فیلم  کوئنتین تارانتینو نیز نامزد دریافت ۱۰ جایزه شده که ۱۴۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۳۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان و در مجموع بیش از ۳۷۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

مریل استریپ در نقش عمه مارچ، اما واتسون در نقش مگ مارچ، سیرشا رونان در نقش جو مارچ، تیموتی شلمی در نقش لاری لارنس، فلورنس پیو در نقش ایمی مارچ، الیزا اسکنلن در نقش بث مارچ، لورا درن در نقش مارمی مارچ، باب ادنکیرک در نقش آقای مارچ، جیمز نورتون، ابی کوئین، لویی گارل و کریس کوپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم زنان کوچک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Little Women بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان نامزد جایزه اسکار برای فیلم Lady Bird (لیدی برد) بوده است. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده