// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰

بازی Corruption 2029 با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو The Bearded Ladies، سازنده‌ی بازی Mutant Year Zero: Road to Eden، ساخته‌ی جدید خود را با نام Corruption 2029 معرفی کرد.

بازی Mutant Year Zero: Road to Eden را که در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد، می‌توان یک بازی استراتژی خوب تلقی کرد که توسط استودیو The Bearded Ladies ساخته شد و شرکت Funcom نیز آن را منتشر کرد. در حالی که شرکت فانکام پس از انتشار این بازی مشغول کار کردن روی دو مجموعه Conan و Dune بود، طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که استودیو The Bearded Ladies سرگرم ساخت بازی Corruption 2029 بوده که حالا با انتشار یک تریلر معرفی شده است.

بازی Corruption 2029 نیز درست مانند بازی Mutant Year Zero: Road to Eden، در سبک استراتژی تاکتیکی و در محیطی آخرالزمانی ساخته شده است که اگرچه یک آی‌پی جدید محسوب می‌شود، اما از مجموعه‌هایی مانند XCOM و Terminator به‌نحوی الهام گرفته است. در این بازی کشور آمریکا توسط گروهی از موجودات ناشناس تسخیر شده است و تمرکز بازی روی مخفی‌کاری قرار داده شده است و شما باید قبل از انجام هرگونه حمله، به‌خوبی محیط را بررسی کنید و تنها در صورت نیاز اقدام کنید! در زیر می‌توانید تریلر بازی استراتژی Corruption 2029 را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

تاریخ انتشار بازی Corruption 2029 برابر است با ۱۷ فوریه ۲۰۲۰ (۲۸ بهمن ۱۳۹۸) که قرار است به‌قیمت ۱۹.۹۵ دلار و به‌صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز عرضه شود. در حال حاضر استودیوی سازنده صحبتی از انتشار بازی در فروشگاه استیم نکرده است. در پایان می‌توانید تعدادی از تصاویر بازی را مشاهده کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده