نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Bleeding Edge فعلاً فاقد پرداخت درون برنامه‌ای است

رانی تاکر از استودیوی نینجا تئوری اعلام کرد که فارغ از پاداش‌های پیش خرید، همه‌ی آیتم‌های بازی Bleeding Edge را می‌توان حین تجربه‌ی آن به‌دست آورد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ بازی، استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) جزئیات بیشتری از بازی Bleeding Edge را با انتشار یک ویدیوی ۴ دقیقه‌ای به اشتراک گذاشت. در این ویدیو رانی تاکر، مدیر نوآوری بازی Bleeding Edge، درباره‌ی مسائل زیادی از جمله پرداخت‌های درون برنامه‌ای مورد سوال قرار می‌گیرد که از «اینجا» می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

تاکر توضیح می‌دهد که بازی Bleeding Edge «درحال‌حاضر» فاقد پرداخت درون برنامه‌ای است. با اینکه بسته‌ی Punk Pack سه پوسته‌ی انحصاری برای مبارزان، یک هاوربرد برای کاراکتر Rioter، قابلیت ساخت استیکر پک و موارد دیگری را در دسترس پیش ‌خریدکنندگان بازی قرار می‌دهد، اما سایر آیتم‌های بازی را می‌توان حین تجربه‌ی آن به‌دست آورد. اینکه آیا در آینده شاهد تغییر این رویه خواهیم بود یا خیر، هنوز معلوم نیست، اما توسعه‌دهنده‌ی بازی نمی‌خواهد آیتم‌هایی را به فروش برساند که روی روند بازی تاثیر بگذارد.

بازی Bleeding Edge برای بیش از سه سال در حال توسعه بوده است. کسانی که این بازی را پیش‌خرید می‌کنند، در بازه‌ی زمانی ۲۵ تا ۲۸ بهمن (۱۴ تا ۱۷فوریه) قادر به تجربه‌ی نسخه‌ی بتای محدود آن خواهند بود. همچنین این بازی در زمان انتشار در دسترس کاربران Xbox Game Pass نیز قرار می‌گیرد که خبر بسیار خوبی برای مشترکان این سرویس است. بازی Bleeding Edge در تاریخ ۵ فروردین ۱۳۹۹ (۲۴ مارس ۲۰۲۰) به پلتفرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر راه می‌یابد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده