// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Kingdom Come: Deliverance و Aztez بازی های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز هستند

کاربران فروشگاه اپیک گیمز از تاریخ ۲۴ بهمن ماه می‌توانند دو بازی Kingdom Come: Deliverance و Aztez را به رایگان دانلود کنند. 

مقاله‌های مرتبط:

فروشگاه اپیک گیمز به‌واسطه‌ی بازی‌های رایگان خود توانسته است نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. بااینکه اکثر بازی‌های رایگان این فروشگاه، بازی‌های مستقل هستند، اما در هفته آینده شاهد رایگان شدن یک بازی بزرگ خواهیم بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، Epic Games Store بازی‌های هفته آینده خود را مشخص کرده است. کاربران کامپیوتر از تاریخ ۲۴ بهمن ماه می‌توانند دو بازی Kingdom Come: Deliverance و Aztez را به رایگان دریافت کنند. Kingdom Come: Deliverance یک بازی نقش‌آفرینی است که داستانی قرون وسطایی را روایت می‌کند. همچنین این بازی از نظر بصری هم می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. اگر کامپیوتر بالارده و قوی در اختیار دارید، می‌توانید پک مربوط به بافت‌های گرافیکی باکیفیت (HD) بازی را هم دانلود و تجربه‌ی بهتری را از نظر بصری کسب کنید.

رایگان شدن Kingdom Come: Deliverance در هفته آینده، خبر از عرضه اولیه بازی روی فروشگاه اپیک گیمز هم می‌دهد، زیرا این بازی هم‌اکنون صفحه‌ی مخصوص‌به خود را دارد، اما بازیکنان قادر به خرید Kingdom Come: Deliverance نیستند. همچنین این بازی هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در استیم به‌فروش می‌رسد. دومین بازی که در تاریخ ۲۴ بهمن ماه رایگان می‌شود، Aztez نام دارد. علاقه‌مندان به بازی‌های دوبعدی و خشن، می‌توانند تجربه‌ی متفاوتی از این بازی Beat 'em Up داشته باشند.

بازی Aztez توسط استودیو Team Colorblind توسعه داده شده است و هم‌اکنون در فروشگاه استیم با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. تیم سازنده از طراحی‌های سیاه و سفید درکنار رنگ قرمز استفاده کرده است تا تمرکز خاصی روی خشونت در بازی خود داشته باشد. در انتها اشاره کنم که هم‌اکنون کاربران فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند دو بازی Ticket to Ride و Carcassonne را به رایگان دانلود و تجربه کنند. پس از اینکه در بازه زمانی ذکر شده بازی‌ها را به فهرست بازی‌های خود اضافه کردید، برای همیشه به‌صورت رایگان قابل دانلود و تجربه هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده