// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های هفته سوم بهمن 1398 برای اندروید

در سومین هفته از بهمن ماه ۹۸، در نقش یکی از خدایان باستان یونان قرار گیرید، رهبر یک فرقه شوید و در کهکشان‌ها به‌ گشت‌وگذار بپردازید.

در هفته سوم بهمن ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون ENYO معرفی شد که در آن بازیکنان می‌توانند با قرار گرفتن در نقش یکی از خدایان باستان و با استفاده از قلاب و سپر خود به جنگ هیولاها بروند. همچنین بازی معمایی و سرگرم‌کننده Faraway: Galactic Escape را داشتیم که در آن می‌توانید ذهن خود را برای حل پازل‌های مختلف به چالش بکشید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

بازی موبایل ENYO

ENYO

اولین بازی هفته یک اثر استراتژیک و دوبعدی از یک توسعه‌دهنده مستقل به‌نام آرنولد رائورز (Arnold Rauers) است که برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. در این بازی شما یکی از خدایان یونان باستان را پیش‌روی خود می‌بینید که یک سپر و قلاب در دست دارد و آماده نبرد است. قهرمان بازی پرش‌های افسانه‌ای دارد و می‌تواند سپر خود را به‌سمت دشمنان پرتاب کند. از سویی دیگر دشمنان بازی هم ویژگی‌های مختلفی دارند که باعث شده است تا بازی از حالت یکنواختی خارج شود. به‌صورتی‌که بعضی از آن‌ها با نیزه به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند و برخی دیگر با تیر و کمان از راه دور به‌شما تیراندازی می‌کنند. وظیفه شما در بازی از بردن دشمنان است و برای این‌کار می‌توانید از عوامل محیطی همانند گودال‌های مذاب و نیزه‌های متصل به‌ دیوار استفاده کنید. تنها باید مواظب باشید که تله‌های مذکور بر ضد خود شما عمل نکنند و باعث مرگتان نشوند. نوار سلامت شما در بازی همانند آثار کلاسیک با قلب‌های قرمز نشان داده می‌شود و شما می‌توانید با پیدا کردن اسکلت‌های دشمنان آن‌ها را پر کنید. درمجموع ENYO اثری سرگرم‌کننده و تاکتیکی است که با گرافیک دوبعدی و جذاب خود می‌تواند ساعت‌ها مخاطب خود را سرگرم کنند.

بازی موبایل Cultist Simulator

Cultist Simulator

Cultist Simulator یک بازی کارتی جذاب و متفاوت از استودیو Playdigious است که در آن باید رهبری یک فرقه را به‌عهده گیرید. در این بازی شما باید فرقه خود را گسترش دهید و از نابودی آن جلوگیری کنید. بازی از همان ابتدا به شما توضیح می‌دهد که می‌توانید با استفاده از کارت‌های خود کسب درآمد کنید. به‌همین ترتیب با توسعه‌ کارت‌ها می‌توانید فرقه خود را توسعه دهید و پیروان بیشتری را جذب کنید. با پیش‌روی در بازی کارت‌ها گسترده‌تر می‌شوند و بازیکنان برای مدیریت فرقه خود با چالش‌های بسیاری رو‌به‌رو می‌گردند. این کارت‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها داستان بازی را پیش ببرند. برای مثال می‌توانید با استفاده از کارت پول خود در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید و آن‌ها را توسعه دهید. گرافیک بصری و موسیقی متن گوش‌نواز بازی از دیگر نقات قوت آن به‌شمار می‌روند که باعث شده‌اند Cultist Simulator به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کارتی و شبیه‌ساز روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۶.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Cultist Simulator

بازی موبایل Faraway: Galactic Escape

Faraway: Galactic Escape

Faraway: Galactic Escape ششمین و آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های پازلی و فرار از اتاق Faraway است که توسط استودیو اسنپ‌بریک گیمز برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. در قسمت‌های قبلی این مجموعه شخصیت اصلی با حل کردن پازل‌ها و پیدا کردن یادداشت‌های پدر خود در پایان هر مرحله وارد پرتال‌های مختلفی رد می‌شد و از مکان‌های جدیدی سر در می‌آورد. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که آلیسون خود را روی یک سیاره کاملا ناشناخته پیدا می‌کند. تمدن این سیاره بسیار پیشرفته است، اما هیچ‌کس روی آن زندگی نمی‌کند. حال او برای برای فرار از سیاره و پیدا کردن خانواده‌اش، معماهای مختلف را حل کرده و یادداشت‌های پدرش را پیدا کند. معماهای بازی از تنوع بالایی برخوردار هستند و رسم الگو، معماهای ریاضی، بصری و غیره را شامل می‌شوند. همان‌طور که گفته شد بخش دیگر گیم‌پلی بازی به پیدا کردن یادداشت‌ها برمی‌گردد که باید با استفاده از اطلاعاتی که در برگه‌های مختلف به‌دست می‌آورید، آن‌ها را پیدا کنید. ۹ مرحله اول بازی به‌صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است و برای تجربه ۹ مرحله بعدی باید پول پرداخت کنید. این بازی معمایی جذاب را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های پلی‌استور، اپ‌استور و مایکت دانلود کنید.

دانلود بازی Faraway: Galactic Escape

بازی موبایل Magic: ManaStrike

Magic: ManaStrike

بازی بعدی هفته را به یک اثری استراتژی با المان‌های کارتی اختصاص داده‌ایم. Magic: ManaStrike جدیدترین ساخته استودیو NetMarble است که به‌تازگی در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها قرار گرفته است. در این بازی بازیکنان باید در نبردهای استراتژیک یک‌به‌یک شرکت کنند و با جمع‌آوری کارت‌های مختلف، تیمی قدرتمند شامل Plane Walkerها را تشکیل دهند. در هر مسابقه کارت‌های مختلفی از این قهرمانان دراختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که هرکدام دارای یک ارزش عددی هستند. بازیکنان با پر شدن نوار انرژی خود که در پایین صفحه نمایان‌گر است، می‌توانند از کارت‌ها استفاده کرده و نبرد را به سود خود تغییر دهند. قهرمانان بازی به پنج رنگ مختلف دسته‌بندی شده‌اند که هرکدام توانایی‌ها و قدرت‌های مخصوص به خود را دارا هستند. گرافیک بصری بازی Magic: ManaStrike از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و صداگذاری شخصیت‌ها و موسیقی متن بازی هم در آن به‌خوبی انجام پیاده‌سازی است. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های استراتژی هستید، به‌شما توصیه می‌کنیم که بازی خوش‌ساخت Magic: ManaStrike را از دست ندهید.

دانلود بازی Magic: ManaStrike

بازی موبایل Seven Knights

Seven Knights

آخرین بازی هفته را به یک اثر نقش‌آفرینی و آنلاین به‌نام Seven Knights اختصاص داده‌ایم که استودیو Netmarble وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. این بازی پیش از این برای کاربران موبایل منتشر شده بود، اما استودیو سازنده در چهارمین سالگرد انتشار بازی، با به‌روز‌رسانی جدید خود، ویژگی‌های متعددی را به‌ بازی اضافه کرده‌اند. بازی در بخش Quest مأموریت‌های اصلی و فرعی متعددی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. فقط این نکته را باید توجه داشته باشید که هرچه سطح شما در بازی بالاتر برود، تعداد کوئست‌های بیشتری را می‌توانید برای نبرد با هیولاها انتخاب کنید. سازندگان در بخش Adventure هم بازیکنان را با داستان بازی آشنا می‌کنند که می‌تواند تجربه‌ای سرگرم‌کننده و لذت‌بخش را برای آن‌ها رقم بزند. نقشه بازی اطلاعات کاملی را از قسمت‌های فتح شده و فتح نشده را به شما نمایش می‌دهد و همچنین می‌توانید در آن محل هیولاها را مشاهده کنید. بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر دو بخش مذکور، در قسمت Battle با هیولاها و دشمنان وارد مبارزه شوند و با کسب امتیاز، کاراکتر خود را قوی‌تر کنند. سازندگان همچنین بخش دیگری به‌نام Contest در بازی قرار داده‌اند که بازیکنان می‌توانند در بیش از ۱۰ حالت جذاب، وارد رقابت شوند و از تجربه آن لذت ببرند. در مجموع بازی Seven Knights محتوای زیادی را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد که باعث می‌شود این بازی به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آثار نقش‌آفرینی روی پلتفرم موبایل تبدیل شود.

دانلود بازی Seven Knights

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده