نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۱

جی. کی. سیمونز و بروس درن به جمع بازیگران فصل پایانی سریال Goliath پیوستند

جی. کی. سیمونز و بروس درن در فصل چهارم و پایانی سریال Goliath شبکه‌ی آمازون در کنار بیلی باب تورنتون نقش‌آفرینی می‌کنند.

مطابقِ اخبارِ سینما و تلویزیون، بروس درن و جی. کی. سیمونز در فصل چهارم و پایانی سریال Goliath (جالوت) شبکه‌ی آمازون در مقابل بیلی باب تورنتون قرار می‌گیرند. در فصل چهارم این سریالِ درام حقوقی که توسط دیوید ای کلی و جاناتان شاپیرو ساخته شده است، بیلی مک‌براید با نقش‌آفرینی تورنتون پرونده‌ای را در دست می‌گیرد که به یک بحران جهانی می‌پردازد؛ بحرانی که یک نسل کامل را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نینا آریاندا (بازیگر فیلم Stan & Ollie) نقش پتی سولیس-پاپاگیان، تانیا ریموند (بازیگر فیلم Cliffs of Freedom) نقش بریتنی گولد، دیانا هاپر (بازیگر فیلم Bit) نقش دنیس مک‌براید و جولی بریستر (بازیگر سریال Review) نقش ماروا جفرسون را در سریال جالوت ایفا می‌کنند.

جی. کی. سیمونز در نقش جورج زکس، رئیس یک شرکت دارویی با مدیریت خانوادگی قرار می‌گیرد و بروس درن در نقش فرانک زکس، برادر جورج و یک نابغه‌ی علمی ظاهر می‌شود که از چشم خانواده‌ی زکس افتاده است. لارنس تریلینگ از استودیوی آمازون به‌عنوانِ شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Goliath فعالیت می‌کند. نینا آریاندا، تانیا ریموند، دیانا هاپر، آنا د لا رگه‌را و جولی بریستر از دیگر بازیگران اصلی سریال جالوت هستند که وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن برعهده‌ی تریلینگ، گیر کوزینسکی، جنیفر ایمز و استیو ترنر است.

جی. کی. سیمونز و بروس درن

جی. کی. سیمونز در هشتادوهفتمین دوره‌ی مراسم اسکار برای نقش‌آفرینی در فیلم Whiplash (ویپلش) جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. فیلم Whiplash اثری درام به نویسندگی و کارگردانی دیمن شزل است که سیمونز را برای ایفای نقش یک مربی جاز بی‌رحم با نام ترنس فلچر به جایزه‌ی اسکار رساند. سیمونز اخیراً در فصل دوم سریال تحسین‌شده‌ی Counterpart (همتا) شبکه‌ی استارز ظاهر شد و در ماه دسامبر امسال در کنار کریس پرت در فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) به نقش‌آفرینی می‌پردازد.

بروس درن، نامزد دریافت دو جایزه‌ی اسکار، اخیراً نقش جرج اسپان را در فیلمِ نامزد اسکار Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو بازی کرد. از سایر آثاری که درن در آن‌ها نقش داشته است، می‌توان به فیلم The Mustang (موستانگ) شرکت Focus Features، سریال Black Monday (دوشنبه‌ی سیاه) شبکه‌ی شوتایم و سریال Mr. Mercedes (آقای مرسدس) که اقتباسی از آثار استیون کینگ است، اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده