نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

رویداد XP دو برابر Call of Duty: Modern Warfare آغاز شد

استودیوی Infinity Ward از آغاز رویداد XP دو برابر در بازی Call of Duty: Modern Warfare خبر داد.

تا پایانِ فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare زمان زیادی باقی نمانده است و هفته‌ی آینده شاهد آغاز فصل دوم آن خواهیم بود. حالا مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ بازی، استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) برای آماده‌کردن بازیکنان برای فصل بعدی، رویداد XP دو برابر را در دسترسِ بازیکنان Call of Duty: Modern Warfare قرار داده است که تا تاریخ ۲۶ بهمن (۱ فوریه) ادامه خواهد داشت. این بدان معنا است که بازیکنان می‌توانند تا هفته‌ی آینده دو برابر Tier بتل پَس، دو برابر XP و دو برابر Weapon XP دریافت کنند.

در فصل دوم بازی شاهد بازگشت کاراکتر گوست از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 خواهیم بود. گوست در روزهای نه‌چندان دور یکی از کاراکترهای محبوبِ بازی بود؛ بنابراین احتمالاً بازیکنان قادر به آزادسازی این کاراکتر از طریق بتل پَس خواهند بود. باید دید که پیش‌زمینه‌ی داستانی این کاراکتر چگونه روایت می‌شود و آیا در بخش Spec Ops یا بخش‌های دیگر نقشی دارد.

فصل دوم باید در کنار برخی از نقشه‌ها و حالت‌های تازه، آیتم‌های تزئینی جدیدی را از طریق بتل پَس در دسترس قرار دهد. بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار سلاح‌های جدیدی را داشته باشند که حتی بدون نیاز به خریداری بتل پَس قابل دریافت خواهند بود. شما می‌توانید به محض انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه، آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.  

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده