نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳

سریال Spinning Out پس از یک فصل لغو شد

شبکه نتفلیکس از لغو سریال Spinning Out با بازی کایا اسکودلاریو پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس یک سریال دیگر خود را لغو کرده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه Netflix تصمیم به لغو سریال Spinning Out (چرخش) پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن گرفته و این سریال قرار نیست برای فصل دوم بازگردد. فصل اول این سریال حدود یک ماه پیش منتشر شده بود و با اینکه نقدهای تقریبا متوسطی را از منتقدان دریافت کرد، اما مورد توجه و بازخورد مثبت بینندگان نتفلیکس قرار گرفت. بااین حال، ددلاین اشاره می‌کند که یک سریال شبکه نتفلیکس با توجه به تعداد بینندگان و استقبال از آن در طول یک بازه زمانی یا با توجه به احتمال و پتانسیل حضور در فصل جوایز برای فصل جدید تمدید می‌شوند که ظاهرا سریال Spinning Out در رسیدن به هر دو بخش ناموفق بوده است.

کایا اسکودلاریو در نقش کیت بیکر، ویلو شیلدز، دیوید جیمز الیوت، سارا رایت اولسن، ویل کمپ، جنیوری جونز، ایوان رادریک، آماندا زو، میچل ادواردز، کاتلین لیب، سوتلانا افرموا، جانی ویر و مورگان کلی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Spinning Out حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سامانتا استراتون، نویسنده چند قسمت از سریال Mr. Mercedes (آقای مرسدس)، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده داشته است. فصل اول این سریال در اولین روز سال جدید میلادی منتشر شده بود.

سریال Spinning Out داستان کیت بیکر را که یک اسکیت سوار حرفه‌ای و تنها است روایت می‌کند که پس از یک حادثه تلخ تصمیم به کنار گذاشتن این حرفه می‌گیرد تا مسیر دیگری را در زندگی خودش ادامه دهد. با این حال، او فرصت دوباره‌ای را پیدا می‌کند که حرفه اسکیت سواری را از سر بگیرد، اما پس از آشنایی با یک پسر، کیت در معرض فاش شدن یک راز بسیار مهم قرار می‌گیرد که باید به هر طریقی از افشای آن جلوگیری کند؛ وگرنه ممکن است افشای آن تمام زندگی شخصی و حرفه‌ای او را نابود کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده