نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

رونمایی از آنتونی مکی در اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Altered Carbon

شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Altered Carbon را منتشر کرده که در این تریلر کوتاه از آنتونی مکی در نقش تاکشی کواچ رونمایی می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نت فلیکس اولین تیزر تریلر سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) را منتشر کرده است. در این تیزر تریلر شاهد رونمایی از تاکشی کواچ هستیم که آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون ملقب به فالکون در دنیای سینمایی مارول، جانشین جوئل کینامن شده که در فصل اول نقش این شخصیت را بر عهده داشت. در واقع این دو بازیگر نقش بدن تاکشی کواچ را بر عهده دارند و حال کواچ قرار است در فصل دوم از بدن دیگری استفاده کند. در طول تریلر شاهد صحبت‌هایی در مورد اینکه تکنولوژی مرگ را تغییر داده و با آینده بی‌پایان باعث به‌وجود آمدن گذشته بی‌پایان هم شده، هستیم و تصاویر رسمی از اتفاقات فصل دوم سریال Altered Carbon نیز شاهد هستیم که به خوبی فضای تاریک و سایبرپانکی سریال را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل دوم سریال Altered Carbon که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۰ (۸ اسفند ۱۳۹۸) از شبکه Netflix منتشر شود. آنتونی مکی در نقش تاکشی کواچ، سیمون میسیک در نقش ترپ، للا لورن در نقش دانیکا هارلن، کریس کانر در نقش ادگار پو، رنی الیس گولدزبری در نقش کوئلکریست فالکونر، دینا شهابی در نقش Dig 301، توربن لیبرخت در نقش سرهنگ ایوان کاررا، جیمز سایتو در نقش تاناسدا هیداکی و ویل یان لی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Altered Carbon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین نتفلیکس تصاویر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر کرده که علاوه‌بر بازگشت شخصیت تاکشی کواچ و ادگار پو، شاهد شخصیت‌های جدید فصل دوم نیز هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فصل دوم سریال Altered Carbon

فصل دوم سریال Altered Carbon

فصل دوم سریال Altered Carbon

فصل دوم سریال Altered Carbon ادامه تلاش‌های تاکشی کواچ، تنها سرباز برتر باقی‌مانده گروه جنگجویان بین‌ستاره‌ای، برای یافتن عشق گمشده‌اش یعنی کوئلکریست فالکونر، را دنبال می‌کند. پس از گذشت چندین دهه و جستجو در کهکشان، کواچ دوباره به سیاره محل زندگی‌اش یعنی دنیای هارلان بازگشته و او اکنون با شرط کمک کردن برای یافتن کوئل، استخدام شده است. کواچ در حالی که با گذشته خود دست و پنجه نرم می‌کند، مسئول تحقیقات در مورد یک سری قتل‌های وحشیانه شده که کواچ در تحقیقات و یافته‌های ماموریت جدید خود شوکه شده و او برای حل این جنایت و پیگیری او برای یافتن کوئل، نیاز به کمک دارد. با کمک پو، هوش مصنوعی وفادار به کواچ، حال کواچ با متحدان جدیدی شریک شده تا از دشمنان خود پیشی بگیرد و حقیقت را پیدا کند: کوئلکریست فالکونر چه کسی است؟


منبع Gamepsot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده