// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تیزر فصل دوم COD: Modern Warfare به کاراکتر گوست و نقشه Rust اشاره دارد

توییتر Call of Duty، یک تیزر کوتاه از فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرده است که به کاراکتر گوست و نقشه Rust اشاره دارد.

فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۲ بهمن ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر، اطلاعات فصل دوم را منتشر نکرده است. در گذشته شایعاتی منتشر شده بود که در فصل دوم شاهد اضافه شدن نقشه‌های محبوب و پرطرفدار Call of Duty 4: Modern Warfare و Call of Duty: Modern Warfare 3 خواهیم بود، اما هنوز چیزی به‌صورت رسمی تایید نشده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Call of Duty، تیزر فصل دوم را منتشر کرده است که خبر از بازگشت شخصیتی محبوب می‌دهد. در تیزر منتشر شده، شاهد اوپراتور جدیدی هستیم که می‌توان آن را نسخه جدید و بهبود یافته شخصیت دوست داشتنی گوست دانست؛ کاراکتری که درگذشته شایعات حضور او در بازی منتشر شده بود. به‌نظر می‌رسد اینفینیتی وارد تصمیم گرفته است تا او را بازسازی کند و شاهد ظاهر جدید گوست خواهیم بود. این در حالی است که در پایان داستان Call of Duty: Modern Warfare، کاپیتان پرایس به اسم سیمون رایلی (نام واقعی گوست) اشاره می‌کند. 

اینفینیتی وارد به‌واسطه‌ی حالت چندنفره و همچنین بخش Spec Ops، در حال گسترش داستان بازی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که پیش‌زمینه داستانی شخصیت گوست، به چه شکل روایت می‌شود. همچنین در بخشی از این تیزر شاهد نقشه Rust هم هستیم که در Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار گرفته بود. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده