// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵

سونی استودیو بازیسازی بریتانیایی خود را تعطیل کرد

سونی استودیو بازی‌سازی خود را در شهر منچستر انگلستان تعطیل کرد و تمامی کارکنان نیز از کار خود برکنار شدند.

درگذشته اعلام شده بود که استودیو بازی‌سازی سونی در شهر منچسر انگلستان، در حال کار روی یک بازی واقعیت مجازی است که هنوز معرفی نشده است. این در حالی است که مشخص شده استودیو بازی‌سازی سونی در شهر منچستر، تعطیل شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی طی مکالمه خود با GI.biz اعلام کرده است که در راستای «بهبود بهره‌‌وری و عملکرد موثر» استودیو بازی‌سازی واقع در منچستر را تعطیل کرده است. همچنین در ادامه آمده است که تمامی کارکنان این استودیو اخراج خواهند شد. البته اعلام نشده است که چند نفر در این استودیو بازی‌سازی مشغول بوده‌اند. با انتشار این خبر، سرنوشت بازی معرفی نشده استودیو منچستر هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

استودیو ذکر شده، تنها استودیو بریتانیایی پلی‌استیشن نیست که طی سال‌های اخیر بسته شده است. در گذشته دو استودیو Guerrilla Cambridge و Evolution هم تعطیل شده بودند. ازاین‌رو تنها استودیوهای باقی‌مانده سونی در بریتانیا، دو استودیو مدیا مولکول (Media Molecule)، سازنده بازی Dreams و استودیو لندن (London Studio)، سازنده Blood & Truth، است. ۲۰۲۰ سال بزرگی برای سونی به‌حساب می‌آید و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه برنامه‌هایی برای سرگرم کردن کاربران دارند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده