نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

نسخه جدید Ratchet & Clank احتمالا بازی زمان عرضه پلی استیشن 5 است

طبق اعلام کالین موریارتی، نسخه جدیدی از Ratchet & Clank قرار است به‌عنوان بازی زمان عرضه برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود.

کنسول پلی استیشن 5 در حالی قرار است تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه شود که یکی از مهم‌ترین اخبار مرتبط با آن‌، بازی‌هایی است که برایش تایید می‌شوند. پس از آنکه اثری مثل Godfall رسما برای این کنسول تایید شد، حال شایعه‌هایی از احتمال انتشار نسخه جدیدی از Ratchet & Clank همزمان با عرضه این کنسول هم به‌گوش می‌رسد. آخرین نسخه از این مجموعه، در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و استقبال خوب طرفداران و منتقدین را هم در پی داشت. 

کالین موریارتی که در گذشته یکی از خبرنگاران مشهور دنیای بازی‌های ویدیویی بود و در حال حاضر هم از طریق پادکست شخصی خودش اقدام به انتشار اخبار مختلف می‌کند، در جدید‌ترین پادکست خودش اعلام کرده استودیو اینسامنیاک گیمز، سازنده آثاری چون Marvel's Spider-Man که توسط سونی هم خریداری شده، در حال کار روی نسخه جدیدی از بازی Ratchet & Clank است که به‌عنوان بازی هنگام عرضه کنسول PS5 در دسترس قرار خواهد گرفت. موریارتی در پادکست خود گفت:

قرار است بین نسخه اول و دوم از Spider-Man، یک بازی Ratchet & Clank توسط استودیو اینسامنیاک گیمز ساخته شود و من حس می‌کنم که این بازی، قرار است جزو آثار زمان عرضه پلی‌استیشن 5 باشد. همچنین بازی جدید Ratchet & Clank مدت زمان زیادی است که توسط اینسامنیاک در دست توسعه است.

در حالی که قبلا شایعه‌هایی از احتمال عرضه Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۱ هم به گوش می‌رسید، شاید اینسامنیاک گیمز بیش از یک تیم بازیسازی فعال در حال حاضر داشته باشد که یکی از آن‌ها، در حال کار روی Ratchet & Clank است و دیگری هم دنباله اسپایدرمن را در دست ساخت دارد. تا به امروز، در مجموع ۱۶ نسخه از Ratchet & Clank با در نظر گرفتن بازی‌های اصلی و اسپین آف منتشر‌شده روی پلتفرم‌های مختلف از این سری در دسترس قرار گرفته است و باید دید آینده آن به چه شکل خواهد بود.

البته باید منتظر ماند و دید که این شایعه، توسط سونی هم تایید خواهد شد یا خیر. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده