نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

ایکس باکس سری ایکس احتمالا دارای درگاهی برای افزایش حافظه کنسول است

به گزارش برخی از منابع، کنسول نسل نهمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس شاید دارای درگاهی برای افزایش حافظه کنسول باشد.

مراسم The Game Awards 2019 رویدادی بود که بالاخره ظاهر کنسول نسل نهم و قدرتمند مایکروسافت رونمایی شد. فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس، با حضور در این مراسم و نمایش تریلری ضمن معرفی نام کنسول آینده ردموندی‌ها تحت عنوان Xbox Series X، از ظاهر آن نیز پرده‌برادی کرد. بلافاصله پس از اتمام مراسم حرف‌وحدیث‌ها و نظرات ضدونقیض زیادی درمورد شکل و شمایل این دستگاه و کنترلر آن زده شد؛ بسیاری همچون اسپنسر اعتقاد داشتند ظاهر کنسول تداعی‌کننده قدرت بالای آن است و بسیاری نیز به هر روش ممکن طراحی آن را به سخره گرفتند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که اوایل ماه جاری تصاویری از نمونه احتمالی ایکس باکس سری ایکس فاش شد. با اینکه کاربرد اغلب این پورت‌ها معلوم بود، اما یکی از آنها کاملا عجیب و ناآشنا به‌نظر می‌رسید و سوالات زیادی را هم در ذهن مردم ایجاد کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، اطلاعاتی منتشر شده است که می‌تواند این ابهام را رفع کند. به استناد گزارش‌ یکی از مورد اعتمادترین افشا کننده خبرهای ایکس باکس، این پورت عجیب به‌منظور اضافه کردن و افزایش حافظه به کنسول ایکس باکس سری ایکس تعبیه شده است.

باتوجه به اینکه احتمالا حجم بازی‌های نسل آینده زیادتر خواهد بود، این تصمیم مایکروسافت مبنی‌بر امکان افزایش حافظه کنسول منطقی به‌نظر می‌رسد. حال اما باید تا روز عرضه این دستگاه منتظر ماند و دید آیا ادعاهای این افشاگر باسابقه درست خواهد بود یا مایکروسافت برنامه دیگری برای این پورت کنسول خود دارد؟ لطفا در این خصوص نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده