// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 2080 SUPER White Edition با برند ایسوس رونمایی شد

شرکت شهیر ایسوس کارت گرافیک جدید خود را با نام ROG Strix GeForce RTX 2080 SUPER White Edition رونمایی کرد.

نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی بود که شرکت ایسوس نسخه تمام سفیدی از کارت گرافیک ROG Strix RTX 2080 Ti را رونمایی کرد. حالا و طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، این شرکت بزرگ نسخه‌ی سفید رنگ دیگری را نیز با نام ROG Strix GeForce RTX 2080 SUPER White Edition رونمایی کرده است که ظاهری بسیار زیبا و چشم‌نواز دارد.

کارت گرافیک | ROG Strix

طراحی مدار اصلی این کارت یا همان PCB، درست مانند نسخه اصلی و مشکی رنگ کارت گرافیک سری ROG Strix است، اما بخش‌های دیگر آن مانند سه عدد فن Axial-Tech، صفحه یا پلیت خنک‌کننده و همچنین پلیت پشتی کارت، همه و همه به رنگ زیبای سفید طراحی و ساخته شده‌اند. اگرچه شرکت Asus هنوز میزان کلاک‌های این کارت گرافیک را در حالت‌های مختلف نهایی نکرده است، اما احتمالا باید منتظر مشخصاتی باشیم که کمی از مدل پیشین یعنی کارت گرافیک ROG Strix RTX 2080 SUPER O8G قوی‌تر است. فرکانس این کارت گرافیک (مدل قدیمی‌تر) شامل ۱۶۵۰ مگاهرتز در حالت پایه و ۱۸۶۰ مگاهرتز در حالت بوست بود و همچنین از حافظه‌ی ۸ گیگابایتی از نوع GDDR6 و کلاک حافظه ۱۵۵۰۰ مگاهرتزی بهره می‌برد.

مشخصات فنی کامل، بهترین قیمت کارت گرافیک در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه‌ی کامل انواع کارت گرافیک را در بخش محصولات مشاهده کنید؛ انواع کارت گرافیک انویدیا Geforce و Quadro و کارت گرافیک‌ AMD رادئون برای مقایسه و خرید در دسترس کاربران است. 


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده