نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹

اولین تیزر سریال I Am Not Okay With This منتشر شد

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تیزر سریال I Am Not Okay With This را منتشر کرد که در آن با شخصیت‌های اصلی ملاقات می‌کنیم.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر رسمی سریال I Am Not Okay With This (من با این راحت نیستم) منتشر شده است. شبکه نت فلیکس به‌تازگی اولین تیزر این سریال علمی تخیلی که در این ویدیو برای اولین‌بار با شخصیت سیدنی با بازی سوفیا لیلیس و استنلی باربر با بازی ویات اولف، ملاقات می‌کنیم. در این ویدیوی کوتاه سیدنی در حال پیاده‌روی است که استنلی به‌دنبال جلب توجه او با ماشینش است. اگرچه انتظار می‌رود اولین تریلر سریال به‌زودی منتشر شود، اما این تیزر فضای سریال را به خوبی نشان می‌دهد و اتفاقات این تیزر احتمالا در اوایل سریال و پیش از اینکه سیدنی قدرت کنترل اشیا را به‌دست بیاورد، جریان دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

لیلیس و اولف پیش از این در فیلم It (آن) و یلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) با یکدیگر هم‌بازی بودند و حال در سریال I Am Not Okay With This بار دیگر هم‌بازی شده‌اند. همچنین شاهد حضور لیلیس در آثار دیگری چون سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) و فیلم Gretel and Hansel (گرتل و هانسل) نیز بوده‌ایم. اولف نیز پیش از این نقش کودکی پیتر کوئیل را در دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) بازی کرده بود. علاوه‌بر لیلیس و اولف، سوفیا برایانت، کاتلین رز پرکینز، ایدن وجتک-هیسانگ، زکری اس. ویلیامز و ریچارد الیس، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال I Am Not Okay With This حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال I Am Not Okay With This که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ (۷ اسفند امسال) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. جاناتان انتویسل که سابقه همکاری با شبکه Netflix را در کارنامه دارد، وظیفه ساخت سریال I Am Not Okay With This را بر عهده داشته است. در توصیف این سریال که تهیه‌کنندگان سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) نیز در پشت ساخت آن حضور دارند، گفته می‌شود مثل یک فیلم X-Men (ایکس-من) است که توسط جان هیوز کارگردانی شده باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده