// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بودجه ساخت بازی Altered Carbon در کیک استارتر تامین شد

شاید باور نکنید که بودجه ساخت بازی Altered Carbon در وب‌سایت کیک استارتر در تنها ۲ ساعت جمع‌آوری شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است بازی Altered Carbon که بودجه‌ی آن به‌واسطه‌ی کمپین کیک‌استارتر جمع‌آوری شده است، توسط استودیو Hunters Entertainment ساخته شود. این بازی در سبک نقش آفرینی و رومیزی دیجیتالی خواهد بود. استودیوی سازنده‌ی بازی پیش‌تر نیز سابقه‌ی خوبی در جمع‌آوری بودجه برای ساخت بازی‌های Overlight و Kids on Bikes داشته است.

این بازی براساس مجموعه‌ای با همین نام ساخته خواهد شد که فصل اول آن توسط نت فلیکس پخش شده بود. در این مجموعه داستان آینده‌ی دنیا به سبک دنیای موجود در بازی Cyberpunk 2077 روایت می‌شود که در آن شرکت‌های غول‌آسا و بسیار مهم کنترل مردم را در دست دارند و بشر توانسته است به دستاوردهای بزرگی مانند جاودانه شدن و ذخیره حافظه و اطلاعات مغزی افراد دست پیدا کند. البته این قابلیت تنها برای افراد فوق‌العاده ثروتمند قابل انجام است. می‌توانید در زیر تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بخش جالب این خبر جمع‌آوری بودجه موردنیاز ساخت بازی در تنها ۲ ساعت است که در نوع خود کم‌نظیر است. گفته شده است که هرکس نسخه Stack Edition این بازی را تهیه کند، نقشه‌ی شهر Bay City را دریافت خواهد کرد. تاریخ انتشار نسخه دیجیتال بازی در ماه آپریل ۲۰۲۰ (۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ به‌بعد) و نسخه فیزیکی نیز در ماه جولای ۲۰۲۰ (۱۱ تیر ماه ۱۳۹۹ به‌بعد) خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده