نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

۱۰۸.۹ میلیون پلی‌ استیشن 4 به سراسر جهان ارسال شده است

گزارش مالی اخیر سونی نشان می‌دهد که تابه‌حال تعداد ۱۰۸.۹ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 در بازارهای سراسر جهان عرضه شده است.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، شرکت سونی (Sony) گزارش مالی مربوط‌به سه‌ماهه‌ی منتهی به تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۸ (۳۱ دسامبر ۲۰۱۹) را منتشر کرد که نشان می‌دهد مجموعاً ۱۰۸.۹ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به بازارهای سراسر دنیا ارسال شده است. در سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی ۲۰۱۹ در مجموع ۶.۱ میلیون PS4 در بازار عرضه شد که این میزان ۲ میلیون کمتر از مدت مشابه سه‌ماهه‌ی مالی پیشین است که عرضه‌ی ۸.۱ میلیون دستگاه به بازار را نشان می‌داد.

با تمام این تفاسیر، سونی پیش‌بینی فروش قبلی را تغییر نداده است و انتظار دارد که در سال مالی ۲۰۱۹ که بازه‌ی زمانی ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ (۱ آوریل ۲۰۱۹) تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ (۳۱ مارس ۲۰۲۰) را در برمی‌گیرد، تعداد ۱۳.۵ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به فروش برساند. شما می‌توانید در ادامه آمارهای بیشتری را مشاهده کنید.

  • تعداد مشترکان سرویس پلی‌استیشن پلاس تا تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۸ (۳۱ دسامبر ۲۰۱۹) به ۳۸.۹ میلیون کاربر رسیده است که افزایش ۲.۵ میلیونی را نسبت به دوره‌ی مشابه در سال مالی قبل نشان می‌دهد. تعداد مشترکان این سرویس در سال مالی قبل ۳۶.۳ میلیون کاربر بود.
  • فروش نرم‌افزاری پلی‌استیشن 4 در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۹ به ۸۱.۱ میلیون رسید که نسبت به دوره‌ی مشابه در سال مالی پیشین ۶.۱ میلیون کاهش فروش را تجربه کرده است. میزان ۴۹ درصد از این فروش مربوط‌به بازی‌های دیجیتالی بوده است که این میزان در سال مالی قبل ۳۷ درصد بود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده