// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

بازی Daemon X Machina برای کامپیوتر تایید شد

به‌تازگی استودیو Marvelous اعلام کرده که با همکاری شرکت XSeed Games، بازی Daemon x Machina را در تاریخ ۲۴ بهمن ماه روی استیم عرضه خواهد کرد.

Daemon x Machina یک بازی اکشن است که در سپتامبر ۲۰۱۹ به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شد. در جریان Daemon x Machina بازیکنان پس از انتخاب و شخصی‌سازی کاراکتر خود، وارد جهان بازی می‌شوند و به‌واسطه‌ی ربات‌های جنگی خود باید دشمنان را از بین ببرند. بازی در زمان عرضه نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و به یک محصول متوسط از دید کاربران و منتقدان تبدیل شد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو Marvelous، سازنده بازی Daemon x Machina، اعلام کرده است که با همکاری شرکت XSeed Games، بازی Daemon x Machina را روی کامپیوتر هم عرضه می‌کند. به‌عبارتی کاربران پی سی و استیم می‌توانند در تاریخ ۲۴ بهمن ماه (۱۳ فوریه) بازی Daemon x Machina را تجربه کنند. قیمت بازی‌ هم ۶۰ دلار درنظر گرفته شده است، اما تا زمان عرضه بازی، پیش‌خرید این بازی با ۲۰ درصد تخفیف در فروشگاه استیم قرار گرفته است.

در ادامه اعلام شده که کاربران با پیش‌خرید بازی یا خرید Daemon x Machina در ماه اول عرضه، می‌توانند صاحب آیتم‌های مختلفی شوند. از پاداش‌های درنظر گرفته شده برای این دسته از کاربران هم می‌توان‌ به ربات جنگی Arsenal، لباس‌های مختلف برای کاراکتر ساخته شده کاربران و پنج سلاح مختلف اشاره کرد. همچنین بعضی از این آیتم‌ها را بازیکنان به‌صورت جداگانه هم می‌توانند از استیم خریداری کنند. در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار بازی Daemon x Machina روی استیم را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده