// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Magic: Mana Strike؛ تلفیق استراتژی و جادو

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار به سراغ یک بازی‌ استراتژی با حضور عناصری از بازی‌های کارتی به‌نام Magic: Mana Strike رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های آنلاین و چند نفره چند وقتی است که دنیای بازی‌های ویدیویی را در دست خود گرفته‌اند و بازی‌های کاملا آفلاین و تک نفره دیگر آن اقبال سال‌های گذشته را ندارند. در پلتفرم موبایل نیز با گسترش اینترنت‌های 4G و Lte، بازیکنان می‌توانند به خوبی و با سرعت مناسب به تجربه‌ی بازی‌های آنلاین روی گوشی هوشمند خود در هر زمان و مکانی بپردازند. بازی Magic: Mana Strike جدیدترین ساخته‌ی استودیوی موفق NetMarble است که دارای کارنامه ی نسبتا درخشان و موفقی است و بازیکنان می‌توانند این بازی اندروید و آیفون را به‌طور رایگان و با حجم حدودی ۲۷۰ مگابایت دانلود کنند. همچنین مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان این بازی آیفون نیز، دارای تبلیغات ویدیویی و خرید‌های درون برنامه‌ای است که منبع درآمد اصلی سازندگان یک بازی‌ رایگان به شمار می‌روند. همچنین زومجی برای شما به‌‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Magic: ManaStrike

بازی رایگان Magic: Mana Strike دارای گیم‌پلی بسیار روان و جذابی است ک بازیکنان برای تجربه‌ی آن به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارند. اتفاقات این بازی در دنیای Magic: The Gathering رخ می‌دهد که بازیکنان باید در نبرد‌های استراتژیک یک به یک شرکت کنند و با جمع آوری کارت‌های مختلف یک تیم بسیار قدرتمند از Plane Walkerها که قهرمانان اصلی این دنیا هستند، در این نبرد‌ها به پیروزی برسند. نبرد‌های بازی دارای گیم‌پلی Drag & Drop ساده‌ای هستند تا بازیکنان بتوانند روی استراتژی حمله‌های خود تمرکز کنند و برنده‌ شوند. کارت‌های مختلفی از Plane Walkerها در هر مسابقه در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند که هر کدام دارای ارزش عددی هستند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از خطی که در پایین صفحه به مرور زمان پر می‌شود، برای فرا خواندن این Plane Walkerها به میدان نبرد استفاده کنند. علاوه‌بر این، بازیکنان می‌توانند از Spellهای جادویی استفاده کنند تا قهرمانان حاضر در میدان نبرد، با یک حرکت قوی‌تر از حرکات معمولی خود، روند نبرد را تغییر داده یا یک نبرد یک طرفه را سریع‌تر به اتمام برسانند. تنوع کارت‌ها و قهرمانان در این بازی هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکرد آنها در میدان نبرد، بسیار خوب است و این قهرمانان در ۵ دسته‌ی مختلف با رنگ‌های سفید، قرمز، سبز، آیی و سیاه قرار می‌گیرند و بازیکنان می‌توانند به مرور آنها را ارتقا دهند.

Magic: Mana Strike یک اثر جذاب و خوش ساخت دیگر از استودیوی NetMarble است که این بار در سبک استراتژی به موفقیت رسیده است

بازی Magic: Mana Strike از نظر جنبه‌ی بصری و گرافیکی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و این موضوع هم در کات‌سین بسیار زیبای اول بازی و هم در در بخش‌های گیم‌پلی به خوبی قابل مشاهده است. تنوع قهرمانان و محیط‌های بازی در دنیای وسیع Magic: the Gathering بسیار خوب است و هر بازیکن می‌تواند براساس طرز تفکر و نحوه‌ی استراتژی خود در بازی به انتخاب و ارتقارسانی کارت‌های Plane Walkerها بپردازد. بخش‌های مختلف بازی دارای انیمیشن‌های بسیار جذاب و رنگارنگی است که به خوبی نگاه‌های بازیکنان را به خود جلب می‌کند.در بخش صداگذاری و موسیقی‌های متن نیز بازی عملکرد بسیار مناسبی دارد و صداگذاری شخصیت‌ها به خوبی انجام شده است و نبرد‌های بازی نیز با یک موسیقی خود همراه‌اند که بازیکنان را به خوبی در حال و هوای نبردهای جدی بازی قرار می‌دهد.

Magic: ManaStrike

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های استراتژیک هستید و جای خالی یک بازی خوش ساخت در این سبک را روی گوشی هوشمند خود حس می‌کنید، Magic: Mana Strike یکی از بهترین و جدیدترین گزینه‌های موجود در فروشگاه‌های بازی و نرم افزار است که می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به نسخه‌ی اندروید  یا iOS آن دسترسی پیدا کنید.

دانلود بازی Magic: ManaStrike

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده