نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

جزئیات سیستم جدید کسب اعتبار در بازی Fallout 76: Wastelanders اعلام شد

بتسدا ضمن اعلام خبر انتشار یک تریلر جدید از بسته الحاقی Wastelanders از بازی Fallout 76، جزئیات ویژگی جدید این بازی موسوم به «سیستم کسب اعتبار و شهرت» را تشریح کرد.

بازی Fallout 76 تقریباً از روز انتشار دائماً با مشکلات و خطاهای پی‌در‌پی مواجه بوده است. بااین‌حال، برای افرادی که همچنان همراه این بازی هستند، هنوزهم چیزهای جالبی وجود دارد تا به دنبال آن باشند. براساس اطلاعات جدیدی که از طرف شرکت بتسدا (Bethesda) منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که بسته‌ی الحاقی جدید Wastelanders بعد از انتشار برخی از بزرگترین مشکلات این بازی را برطرف خواهد کرد.

بسته الحاقی جدید Wastelanders یک سیستم جدید کسب اعتبار (Reputation) را در ارتباط با گروه‌های جدیدی که در همین محتوای گسترش‌دهنده به بازی اضافه خواهد شد، معرفی می‌کند. براساس توضیحات بتسدا، این سیستم، بازیکنان را «از یک فرد کاملاً غریبه، به فردی نزدیک و محرم اسرار هریک از گروه‌های بازی تبدیل کرده و در این‌مسیر، جوایز متعددی را نصیب آن‌ها خواهد کرد.»

وقتی برای اولین‌بار با اعضای این گروه‌ها یا جناح‌های مختلف بازی ملاقات می‌کنید، رفتار آن‌ها نسبت به شما بی‌اعتماد و همراه با سوءظن است. اما وقتی که با «ارائه‌ی اطلاعات، کشتن دشمنان آن‌ها و انجام یک سری مأموریت‌ها» با آن‌ها همکاری می‌کنید، خواهید دید که آرام‌آرام اعتماد آن‌ها را به خود جلب خواهید کرد. اعتبار شما میان هریک از گروه‌ها و جناح‌های بازی به مرور زمان به‌سطوح بالاتری خواهد رسید. به طوری که ابتدا از درجه Hostile یا Cautious شروع شده و به Neutral سپس Friendly و درنهایت به Ally خواهد رسید.

بتسدا در ادامه توضیحات خود می‌نویسد:

وقتی که اعتماد و اعتبار لازم در یک جناح را به‌دست آوردید، یک نوتیفیکیشن که نشان‌دهنده میزان اعتبار به‌دست آمده از طریق یک فعالیت مشخص خواهد بود، را دریافت خواهید کرد. ضمن این‌که میزان اعتبار بدست آمده‌ی شما به کاری که برای کسب آن انجام می‌دهید بستگی دارد. به‌عنوان مثال، تکمیل یک مأموریت داستانی، مقدار زیادی اعتبار به شما خواهد بخشید. در حالی که تکمیل یکی از اهداف روزانه‌ی گروه مورد نظر، یا تصمیمات خاصی که در حین مکالمات خود می‌گیرید، راه‌های بیشتری را برای کسب عامل اعتبار به شما معرفی می‌کنند.

Fallout 76: Wastelanders

در ادامه‌ی توضیحات بیان شده که:

با افزایش رتبه‌ی شهرت و اعتبار شما در میان مهاجمان (Raiders) و مهاجران (Settlers)، مردم در Crater و Foundation تعامل بیشتری با شما برقرار کرده و رفتار صمیمی‌تری را از خود نشان می‌دهند. در نتیجه‌ی این اتفاق، فروشندگان گروه‌های مختلف، طیف گسترده‌تری از محصولات و کالاهای خود را به شما عرضه می‌کنند. ضمن این که با تکمیل مأموریت‌های محتوای داستانی این‌بازی، امکان دسترسی شما به فروشندگان دیگری که یک سری آیتم‌ها‌ی جدید با مضامین گروه‌های مختلف بازی را ارائه می‌کنند، فراهم خواهد شد. این موارد، در رده‌های مشخصی مانند neighborly، friendly یا ally قفل گشایی خواهند شد.

بتسدا در خبر جدیدی که در این خصوص منتشر کرده، وعده‌ی انتشار یک تریلر جدید از بسته الحاقی Wastelanders را در روز سه‌شنبه، چهارم فوریه (۱۵ بهمن) به طرفداران این بازی داده است.

براساس اطلاع‌رسانی قبلی بتسدا، بازی Fallout 76: Wastelanders بعد از این‌که سال گذشته با تأخیر مواجه شد، قرار است اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شود. درحال حاضر تاریخ مشخصی برای زمان عرضه این بازی تعیین نشده است. شاید این تریلر جدید، بالاخره این موضوع را آشکار کند. البته بتسدا قبلاً از یک سری افراد مشخص برای آزمایش خصوصی این بازی دعوت به عمل آورده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده