// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild احتمالا در سال ۲۰۲۰ منتشر نمی‌شود

به گزارش برخی از منابع گویا دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال جاری میلادی منتشر نخواهد شد.

پس از اولین دیداری که سال گذشته میلادی با دنباله‌ بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild داشتیم، دیگر تقریبا خبری از این بازی بدون نام نشده است. این در حالی است که بسیاری از افراد فرض خوش‌بینانه را بر این گذاشته‌اند که بازی در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. دلیل این امر نیز این است که برنامه‌های شرکت نینتندو در سال جاری میلادی امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد و همچنین این شرکت قصد دارد در رقابت با دو کنسول نسل بعدی مایکروسافت و پلی‌استیشن، یعنی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5، حرفی برای گفتن داشته باشد؛ این در حالی است که شرکت Nintendo پیش‌تر اعلام کرده بود که مدل جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد.

اما حالا و براساس جدیدترین اخبار بازی، یک منبع آگاه از شرکت نینتندو به‌نام Sabi در یک توییت مدعی شده است دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که در حال حاضر با نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 شناخته می‌شود، به‌دلیل طولانی‌تر شدن فرایند تولید نسبت به آن‌چه نینتندو انتظار داشته است، در تعطیلات سال جاری میلادی منتشر نمی‌شود. به‌گفته‌ وی، بازی‌ای که قرار است در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی منتشر شود دارای «لاستیک ماشین» است. شاید اولین موردی که به ذهن می‌رسد بازی Mario Kart 9 باشد. اما باتوجه‌به فروش خوبی که نسخه قبلی این بازی دارد، بعید به‌نظر می‌رسد که شرکت Nintendo قصد داشته باشد به این زودی‌ها روی نسخه‌ی بعدی هزینه کند. به هر حال باید صبر کرد و دید که چه رخ خواهد داد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نینتندو فعلا در مورد برنامه‌ی امسال خود برای بازی‌های نینتندو سوییچ به‌صورت رسمی چیزی اعلام نکرده است و در این راستا تنها می‌توان به یک‌سری شایعه دل‌خوش بود که برخی از آن‌ها توسط Sabi نیز اعلام شده‌اند؛ شایعه‌هایی که می‌گویند امسال شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از بازی Paper Mario و یک نسخه دوبعدی از بازی Metroid خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ امسال شاهد انتشار چه بازی بزرگی از سوی نینتندو خواهیم بود؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده