نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶

ساخت فصل جدید خندوانه به دلیل شیوع ویروس کرونا منتفی شد

رامبد جوان از منتفی شدن ساخت فصل جدید برنامه خندوانه به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

قرار بود برنامه «خندوانه» به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های تلویزیون در نوروز ۹۹ آماده شود. بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران؛ رامبد جوان اخیرا از منتفی شدن ساخت فصل جدید این برنامه به دلیل انتشار ویروس کرونا خبر داده است. ویروس کرونا اخیرا در ایران شایع شده است. به دلیل شیوع این ویروس، مدارس و دانشگاه تعطیل شده‌اند و سالن‌های سینما و دیگر مراکز فرهنگی مربوطه نیز فعالیتی نخواهند داشت. با توجه به لزوم ضبط برنامه تلویزیونی «خندوانه» با حضور تماشاچی، لغو تولید این برنامه دور از ذهن نبود. بخشی از متن منتشر شده توسط رامبد جوان به قرار زیر است. 

فصل جدید «خندوانه» بماند برای روزهایی که بی‌دغدغه‌تر زیر یک‌سقف جمع می‌شویم. بماند برای روزهایی که با خیال آسوده، نفس عمیق می‌کشیم. بماند برای روزهایی که اگر یکی از ما عطسه کرد، دیگران با صدای بلند به او بگویند: عافیت باشه. بماند برای روزهایی که من و گروهم هم دل خوش داشته باشیم که بخواهیم با شما تقسیم کنیم. بماند برای روزهای بهتر. خندوانه بماند برای روزهایی دورتر.

رامبد جوان

برنامه تلویزیونی «خندوانه» یک برنامه گفتگومحور با اجرای رامبد جوان است. وی در هر برنامه با مهمان یا مهمان‌هایی گفتگو می‌کند. در فصل‌های مختلف این برنامه نیز مسابقاتی برگزار شده‌اند. شما کاربران زومجی درباره لغو تولید فصل جدید برنامه «خندوانه» چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده