// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی Godfall منتشر می‌شود

استیو گیبسون، رئیس بخش نشر گیرباکس سافتور، در نمایشگاه PAX East 2020 اعلام کرده است که به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی Godfall منتشر می‌شود.

در نمایشگاه The Game Awards 2019 بود که بازی روز عرضه پلی استیشن 5 با نام Godfall معرفی شد. این بازی توسط استودیو کانترپلی گیمز (Counterplay Games) توسعه و توسط گیرباکس سافتور (Gearbox Software) جدا از پلتفرم ذکر شده، برای کامپیوتر هم منتشر می‌شود. تابه‌امروز اخبار جدیدی حول این بازی کوآپ لوت محور منتشر نشده است و تنها ویدیوهایی از نسخه ابتدایی بازی فاش شده است

طبق جدیدترین اخبار بازی، گیرباکس سافتور در جریان پنل خود در نمایشگاه PAX East 2020، به بازی گادفال اشاره کرد. در جریان این پنل استیو گیبسون، رئیس بخش نشر گیرباکس سافتور، روی صحنه آمد و توضیحاتی را در مورد Godfall ارائه کرد. توضیحات ارائه شده همان مواردی مثل حالت مشارکتی بازی بودند که درگذشته هم به آن‌ها اشاره شده بود. بااین‌حال گیبسون در طول صحبت‌های خود اعلام کرد که به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی Godfall در دسترس قرار خواهد گرفت.

ازطرفی شایعاتی حول رونمایی از پلی‌استیشن 5 منتشر شده است که تابه‌امروز هیچکدام از آن‌ها صحت نداشته‌اند. اگر قرار است اطلاعات جدیدی از بازی روز عرضه این کنسول منتشر شود، احتمال دارد در جریان رونمایی و ارائه صحبت‌های تکمیلی حول پلی‌استیشن 5 باشد. ازاین‌رو اگر قرار باشد در آینده نزدیک شاهد رونمایی از PS5 باشیم، احتمالا شاهد گادفال هم خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده