// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳

نیل دراکمن از احتمال ساخت یک بازی Uncharted دیگر می‌گوید

نیل دراکمن، کارگردان سری بازی Uncharted در مصاحبه‌ای احتمال ساخت بازی دیگری در مجموعه‌ی پرطرفدار Uncharted را رد نکرد.

مجموعه‌ی Uncharted، در سال ۲۰۱۶ با پایانی خوش بر داستان نیتن دریک به پایان رسید. بازی Uncharted 4: A Thief's End موفق شد که طرفداران را راضی نگه دارد و برای نیتن هم یک خداحافظی خوب ارائه دهد، اما نیل دراکمن، کارگردان این بازی گفته که ممکن است هنوز کارش با این مجموعه به پایان نرسیده باشد.

دراکمن در ویدیویی مربوط به بازی The Last of Us Part 2 در صحبت با دیگر عوامل این بازی، در مورد مدیریت انتظارات مخاطبان از دنباله‌های بازی‌ها گفت:

در نقطه‌ای شما متوجه می‌شوید که قرار نیست کار بهتری نسبت به کار قبلی خود ارائه دهید، پس تصمیم می‌گیرید که کاری متفاوت انجام دهید. ما می‌خواهیم که کار دیگری انجام دهیم و مشابه با دنباله‌های دیگر اولین سوال این است که آیا ما اصلا می‌خواهیم این کار را انجام دهیم یا خیر؟ و ما به قدری خوش‌شانس هستیم که سونی به ما حق انتخاب داده است. من پس از آنچارتد 4 دیگر به سراغ آنچارتد نرفتم. هرچند ممکن است روزی دوباره به سراغش برویم؛ کسی چه می‌داند؟ خواهیم دید!

Neil Druckmann

در ادامه صداپیشه‌ی نیتن دریک به شوخی گفت که بعدا در مورد آن صحبت می‌کنیم. پیش از این شایعاتی مبنی بر اینکه یک تیم جدید سونی در شهر سن دیگو مسئولیت ساخت نسخه‌های بعدی آنچارتد را برعهده می‌گیرد، شنیده شده‌ بود. البته این صحبت‌ها هنوز در حد همین صحبت است و چیزی تایید نشده و آینده این مجموعه در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، می‌توان از صحبت‌های نیل دراکمن این نتیجه را گرفت که شاید کار او در این سری بازی به پایان نرسیده باشد و شاید در آینده شاهد ساخت قسمت جدیدی از آن باشیم. 


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده