نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

تاریخ انتشار سریال The Eddy اعلام شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزر تریلری کوتاه سرانجام تاریخ انتشار سریال The Eddy، جدیدترین اثر دیمین شزل را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار سریال The Eddy (ادی) تایید و اعلام شده است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که این مینی سریال موزیکال در تاریخ ۸ می ۲۰۲۰ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. همچنین شبکه Netflix تیزر تریلری را در افتتاحیه Berlinale Series منتشر کرده است که این تیزر تریلر تنها شاهد حضور اندره هلند، بازیگر نقش الیوت اودو هستیم که در حال ورود به باشگاه موسیقی جاز ادی است. علاوه‌بر این، سریال ادی در این رویداد برای اولین‌بار نمایش داده شده است. یوانا کولیگ، آماندلا استنبرگ، لیلا بختی، طاهر رحیم، ملیسا جرج و الکسیس ماننتی، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Eddy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این سریال قرار است دارای موسیقی و آهنگ‌های اورجینال نیز باشد که آلبوم موسیقی همزمان با انتشار سریال منتشر خواهند شد.

شما در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر سریال The Eddy را از طریق صفحه رسمی نتفلیکس در یوتیوب تماشا کنید.

سریال The Eddy یک سریال درام موزیکال است که اتفاقات آن در پاریس معاصر جریان دارد. تمرکز اتفاقات این سریال روی یک باشگاه فرانسوی است که به اجرای موسیقی جاز در قلب شهر پاریس می‌پردازد. در این فیلم شاهد دیالوگ‌هایی به زبان‌های فرانسوی، انگلیسی و عربی خواهیم بود. دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، وظیفه کارگردانی دو قسمت سریال ادی را بر عهده داشته و همچنین شاهد حضور وی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز هستیم. علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس پوسترهایی از سریال The Eddy را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را نیز مشاهده کنید:

پوستر سریال The Eddy

پوستر سریال The Eddy

پوستر سریال The Eddy

جک تورن، نویسنده سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او)، وظیفه نوشتن فیلمنامه ۶ قسمت از ۸ قسمت سریال The Eddy و همچنین ساخت آن را بر عهده داشته و همچنین به‌همراه هلند به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور داشته است. گلن بالارد، آهنگساز سرشناس برنده جایزه گرمی به عنوان آهنگساز و تهیه کننده اجرایی به‌همراه آلن پل، لیلا مراکشی و هدی بنیامینا که هر یک کارگردانی دو قسمت از سریال را بر عهده داشته‌اند، دیگر اعضای تیم تولید سریال The Eddy هستند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده