نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

انیمیشن PAW Patrol در دست ساخت است

شرکت اسپین مستر اینترتینمنت مشغول تولید انیمیشن PAW Patrol به کارگردانی کال برانکر است.

مطابقِ اخبار سینما و تلویزیون، شرکت Spin Master مشغول تولید انیمیشن مجموعه‌ی موفق PAW Patrol (گشت پنجولی) است که کال برانکر، کارگردان انیمیشن‌های The Nut Job 2: Nutty by Nature (عملیات آجیلی ۲: آجیلی اصل) و Escape from Planet Earth (فرار از سیاره‌ی زمین)، وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارد. این انیمیشن اولین محصول سینمایی اسپین مستر اینترتینمنت خواهد بود که انتظار می‌رود در اوت ۲۰۲۱ (مرداد یا شهریور ۱۴۰۰) روی پرده سینما برود. شرکت اسپین مستر انیمیشن «گشت پنجولی» را با همکاری شرکت نیکلودئون موویز می‌سازد و انتشار آن برعهده‌ی شرکت پارامونت است. این انیمیشن ماجراهای ۸ سگ با نام‌های چیس، مارشال، رابول، اسکای، راکی، زوما، اورست و ترکر را دنبال می‌کند که در Adventure Bay عملیات نجات انجام می‌دهند.

PAW Patrol / گشت پنجولی

جنیفر داج، معاون اجرایی اسپین مستر اینترتینمنت، تهیه‌کننده‌ی انیمیشن PAW Patrol خواهد بود و رونن هاری، موسس و مدیرعامل شرکت اسپین مستر، آدام بدر، معاون اجرایی Spin Master و پیتر اشلسل به‌عنوانِ تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کنند. جنیفر داج درباره‌ی انیمیشن «گشت پنجولی» اظهار داشت:

از همکاری با نیکلودئون و پارامونت برای آوردن مجموعه‌ی «گشت پنجولی» و کاراکترهای پرطرفدارش به سینما بسیار هیجان‌زده‌ایم. اولین تجربه‌ی ما در تولید یک اثر سینمایی قدم بزرگی در جهت گسترش شرکت اسپین مستر اینترتینمنت به‌حساب می‌آید. این نشان‌دهنده‌ی تعهد ما در به‌کارگیری تیم‌های تولید در راستای توسعه و ارائه‌ی محصولات جدیدی در قالب آثار سینمایی است و به ما امکان می‌دهد که پیوندی بین کاراکترهای‌مان و طرفداران برقرار کنیم.

برایان رابینز، رئیس شرکت Kids & Family Entertainment نیز درباره‌ی انیمیشن PAW Patrol اظهار داشت:

گسترش مجموعه‌ی «گشت پنجولی» و راه‌یابی آن به سینما یک نقطه‌ی عطف برای شرکت اسپین مستر به‌حساب می‌آید و بی‌صبرانه منتظریم که بچه‌ها و خانواده‌های سراسر جهان آن را به‌شکل دسته جمعی تجربه کنند. برای همکاری با دو شرکت Spin Master Entertainment و Paramount Pictures نیز بی‌نهایت هیجان‌زده‌ایم.

PAW Patrol / گشت پنجولی

مارک واینستاک، رئیس بازاریابی و توزیع محصولات پارامونت نیز در خصوص انیمیشن «گشت پنجولی» گفت:

ما برای انتشار این انیمیشن و اشتراک دنیای آن با بینندگان سراسر جهان بسیار هیجان‌زده‌ایم.

علاوه‌بر این، شرکت پارامونت پیکچرز انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run (فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار) را در دست ساخت دارد که برای اکران در تاریخ ۲ خرداد ۱۳۹۹ (۲۲ مِه ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن داستان باب اسفنجی و پاتریک را روایت می‌کند که به ماموریتی برای نجات گری از دست پوزایدون می‌روند. تام هیل وظیفه‌ی کارگردانی و جاناتان ایبل، گلن برگر، نویسنده‌ی انیمیشن Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فوکار) و مایکل کوام وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی این انیمیشن را برعهده دارند. همچنین تام کنی، بیل فیجرباک، کلنسی براون، راجر بومپاس، مستر لارنس، کارولین لارنس، جیل تالی، کیانو ریوز، آوکافینا و رجی واتس از صداپیشگان انیمیشن هستند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده