// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

محتوای جدید Sea of Thieves ماه آینده به بازی اضافه می‌شود

استودیو ریر ویدیویی منتشر کرده است که محتوای جدید بازی Sea of Thieves را نشان می‌دهد که قرار است ماه آینده میلادی به این بازی اضافه شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است ماه آینده‌ی میلادی آپدیت جدیدی برای بازی Sea of Thieves منتشر شود که موارد متعددی را به این بازی فانتزی و ماجراجویی اضافه می‌کند. استودیو Rare نیز در این راستا ویدیویی منتشر کرده است که برخی از این موارد را به‌تصویر می‌کشد. یکی از مهم‌ترین موارد اضافه شدن نوع جدیدی از گلوله‌ی توپ به‌نام Chain-Shot است که علاوه بر خودِ گلوله، دارای زنجیر نیز است تا بتواند آسیب بسیار زیادی به کشتی‌های دشمن وارد کند. به‌دلیل قدرت بسیار بالایی که این گلوله دارد، استودیو ریر میزان بُرد آن را نسبت‌به گلوله‌های معمولی کاهش داده است و برای شلیک کردن باید به کشتی دشمن نزدیک‌تر شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

این آپدیت قرار است در تاریخ ۱۱ ماه مارس (۲۱ اسفند ماه) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. یکی دیگر از مواردی نیز که در این به‌روزرسانی به بازی اضافه می‌شود، یک ماموریت داستانی یا Tall Tale جدید است. اگر شامل کسانی هستید که استریم بازی‌ها را از شبکه توییچ دنبال می‌کنید، استودیو Rare برای شما نیز یک‌سری آیتم‌های ظاهری در نظر گرفته است که به‌ازای تماشا کردن استریم‌های بازی Sea of Thieves می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. برای این کار باید یکی از استریم‌های مربوط‌ به این بازی را که در تاریخ ۱۹ و ۲۰ ماه فوریه (۳۰ بهمن ماه و یکم اسفند ماه) ضبط شده‌اند، حداقل به‌مدت ۳۰ دقیقه تماشا کنید. آیتم‌های ظاهری نیز به‌ ترتیب برای این دو تاریخ، قلاب ماهی‌گیری Obsidian و تپانچه‌ی Ebon Flintlock هستند. می‌توانید اسامی استریمرهای مورد تایید را از اینجا مشاهده کنید.

در قالب یک خبر دیگر از این بازی نیز، پیش‌تر و در تاریخ ۲۴ ماه فوریه (۵ اسفند ماه) بود که رویداد Hunter’s Haul بازی Sea of Thieves شروع شد و قرار است تا ۹ ماه مارس (۱۹ اسفند ماه) ادامه داشته باشد. در این رویداد هرکسی که بتواند تعداد ۱۸۰ عدد ماهی Ruby Splashtail صید کند و به گروه یا کمپانی معروف Hunter’s Call تحویل بدهد، می‌تواند تندیس طلایی موسوم‌به Hauler را روی سینه‌ی کشتی خود (جلوی کشتی) نصب کند. در آخرین خبر نیز باید مطلع باشید که استودیو ریر قرار است از فردا مورخ ۲۹ ماه فوریه (۱۰ اسفند ماه) یک رویداد ایکس‌پی و طلای دوبرابری را در بازی آغاز کند.

بازی Sea of Thieves در حال حاضر برای پی سی و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده