// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار ‌Borderlands 3 روی استیم مشخص شد

حساب کاربری توییتر Borderlands 3 اعلام کرده که نسخه استیم در تاریخ ۲۳ اسفند ماه عرضه می‌شود.

استودیو گیرباکس سافتور‌ (Gearbox Software)، سازنده Borderlands 3، قبل از عرضه این بازی اعلام کرده بود که نسخه کامپیوتر به‌مدت ۶ ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. ازاین‌رو احتمال می‌رفت که در اواخر زمستان یا فروردین ۹۹ شاهد عرضه این بازی روی استیم باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بوردرلندز 3 تاریخ انتشار نسخه استیم را اعلام کرده است. کاربران استیم در روز ۲۳ اسفند ماه می‌توانند Borderlands 3 را خریداری کنند. بازی هم‌اکنون قابل پیش خرید نیست و قیمت‌گذاری نشده است. ازاین‌رو کاربران تنها می‌توانند بوردرلندز 3 را در قسمت Wishlist استیم قرار دهند. در ادامه مشخص شده است که نسخه فروشگاه اپیک گیمز و استیم بازی Borderlands 3، از ویژگی کراس‌ پلی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند.

 در ادامه می‌توانید تیزر نسخه استیم بازی Borderlands 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. تابه‌امروز آپدیت‌های مختلفی برای این بازی تیراندازی اول شخص لوت محور عرضه شده است که تغییراتی را در قدرت کاراکترها به‌وجود آورده است. ازطرفی استودیو گیرباکس سافتور سعی دارد به‌واسطه‌ی بسته الحاقی‌های مختلف، تجربه‌ی کاربران را گسترش دهد. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده