// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل دوم از چپتر دوم Fortnite | هفته دوم

روز پنجشنبه ظهر در جریان یک آپدیت بزرگ فصل دوم از چپتر دوم بازی فورتنایت در دسترس قرار گرفت و در این مطلب راهنمای چالش‌های هفته دوم را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پس از نزدیک به دو ماه از اتمام چالش‌های فصل دوم از بازی فورتنایت چپتر 2، بالاخره اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، فصل دوم را با یک آپدیت بزرگ در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار داد. فصل دوم دستخوش تغییراتی شده است که اکثر آن به بتل پس مربوط می‌شود. ازطرفی با تغییر رابط کاربری نمایش چالش‌ها در لابی بازی و همچنان در داخل بازی، بازیکنان به‌راحتی می‌توانند محیط چالش‌ها را متوجه شوند. در این مطلب نحوه دریافت چالش‌های هفته دوم از فصل دوم فورتنایت چپتر 2 را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که Brutus’ Briefing نام دارد. چالش‌های فورتنایت پنجشنبه هر هفته ساعت ۵:۳۰ عصر به‌وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند.

فورتنایت

چالش‌های Brutus’ Briefing

اسم چالشتوضیحات
Find SHADOW Safe Housesپنج پایگاه امن شدو را پیدا کنید
Hide in Secret Passages in different matchesدر سه بازی مختلف، از راه‌های مخفی استفاده کنید
Eliminate players using a Shotgunسه عدد از بازیکنان را با شات‌گان بکشید
Carry a Knocked opponent 50mیکی از بازیکنان را ۵۰ متر حمل کنید
Deal damage to players from belowبه بازیکنانی که بالاتر از شما قرار دارند، آسیب وارد کنید (میزان آسیب‌رسانی ۲۵۰)
Open Chests locked by an ID Scannerسه صندوق قفل شده را ازطریق آی‌دی اسکنر باز کنید
Shakedown Knocked Henchmen in different matchesدر سه بازی مختلف، یک Henchmen را Shakedown کنید
Eliminate players at Craggy Cliffs or Weeping Woodsسه‌ عدد از بازیکنان را در یکی از مناطق Craggy Cliffs یا Weeping Woods از بین ببرید
Deal damage with Shotguns to players while in the airبا سلاح شات‌گان و زمانی‌که در هوا هستید، به‌سایر بازیکنان آسیب وارد کنید (میزان آسیب‌رسانی ۲۰۰)
Harvest 500 wood, 400 stone and 300 metal ۵۰۰ عدد چوب، ۴۰۰ عدد سنگ و ۳۰۰ عدد فلز را جمع کنید

در نقشه فورتنایت چپتر 2، پنج خانه امن شدو طراحی شده است که در تصویر بالا می‌توانید محل دقیق آن‌ها را مشاهده کنید. در جریان دومین چالش و راه‌های مخفی، در گوشه و نقاط بازی توالت عمومی‌های تک‌نفره‌ای طراحی شده است در آبی رنگی دارند و با به‌عنوان یک مکان مخفی، درکنار سطل‌های زباله قرار گرفته‌اند. این در حالی است که اکثر این توالت عمومی‌های تک‌نفره، در اصل یک راه مخفی به بخش دیگری از محیط بازی هستند. تنها کافی است در سه بازی مختلف از آن‌ها استفاده کنید. در چالش حمل دشمن، می‌توانید Henchmen داخل بازی را هم حمل کنید. در محیط‌هایی که Henchmen قرار داده شده است، مثل The Rig یا The Shark، صندوق‌هایی هم تعبیه شده‌اند که باید با آی‌دی اسکنر آن‌ها را باز کنید. ازاین‌رو ازطریق باجه‌های تلفن می‌توانید خود را شبیه‌به Henchmen کنید یا اینکه یکی از آن‌ها را حمل کنید و به‌سراغ آی‌دی اسکنر صندوق‌های ذکر شده بیاورید. زمانی‌که یک Henchmen را روی زمین می‌اندازید، درکنار گزینه حمل کردن، می‌توانید آن‌ها را Shakedown کنید. این کار باعث می‌شود تا به‌واسطه‌ی گجت مورد نظر، محل تمامی صندوق‌ها را برای مدت کوتاهی مشاهده کنید. تنها کافی است در سه بازی مختلف این کار را انجام دهید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده