// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم اسفند 1398 برای اندروید

در هفته دوم اسفند ۱۳۹۸ بازی‌های ترسناک Boris and the Dark Survival و DISTRAINT: Deluxe Edition را درکنار چند بازی دیگر معرفی کردیم.

با پایان هفته دوم اسفند ۹۸، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید و آیفون Draw Chilly را داشتیم که در آن بازیکنان در نقش مکانیکی به‌نام ولادمیر قرار می‌گیرند که باید میمون‌های شروری را از برزخ بیرون کند. همچنین بازی Boris and the Dark Survival را داشتیم که در آن شما باید به بوریس کمک کنید تا از دست هیولاهای مرموزی جان سالم به‌در ببرد.

Draw Chilly

Draw Chilly

در معرفی اولین بازی هفته به سراغ یک بازی آرکید جذاب رفته‌ایم که با گرافیک دوبعدی و پیکسلی خود تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای مخاطبان رقم می‌زند. Draw Chilly توسط استودیو بازی‌سازی Azamatika توسعه داده شده است و داستان زندگی مکانیکی به‌نام ولادمیر را روایت می‌کند که بر اثر تصادفی ناگهانی وارد دنیای پس از مرگ می‌شود و خود را مقابل فرشته مرگ پیدا می‌کند. فرشته مرگ از او می‌خواهد که به‌کمک چهار سوار آخرالزمان میمون‌های بدجنس را برزخ بیرون کنند و به جهنم یعنی جایی که به‌ آن تعلق دارند، بفرستند. سیستم کنترلی بازی شامل دکمه‌های مختلفی برای مبارزه است که برای انجام حرکت ویژه، حرکت سریع توسط موتورسیکلت، ضربه زدن و غیره استفاده می‌شوند. میزان سلامتی شما در طول بازی با یک عدد به‌نمایش درمی‌آید و با کشتن میمون‌ها و دریافت حباب‌های صورتی که از آن‌ها بیرون می‌آید، می‌توانید مقدار سلامت خود را افزایش دهید. در طول بازی شاهد افتادن آیتم‌های مختلفی از آسمان هستیم که با گرفتن آن‌ها می‌توانید توانایی‌های ویژه‌ای برای ولادمیر به‌دست آورید. سازندگان باس‌فایت‌های متعددی در بازی قرار داده‌اند که هرکدام روش مبارزه منحصربه‌فردی دارند و در سطوح مختلف سختی می‌توانند شما را به چالش بکشند. بازی‌ همچنین دارای سه حالت مختلف است که هرکدام تجربه‌ای متفاوت را پیش‌روی شما قرار می‌دهند. پس اگر از علاقه‌مندان بازی‌های آرکید و پیکسلی هستید، بازی Draw Chilly را روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS از دست ندهید.

دانلود بازی Draw Chilly

Castle Ramble

Castle Ramble

Castle Ramble یک بازی پلتفرمر آرکید از استودیو Chorrus Games است که در آن بازیکنان در نقش پادشاهی جنگجو قرار می‌گیرند که باید به کمک چکشی جادویی، قلعه‌ خود را از هجوم خوک‌ها و موجودات جادویی پس بگیرد. هر مرحله از بازی‌ هم تا زمانی ادامه دارد که پادشاه موفق شود تمامی موجوداتی را که قلعه او را اشغال کرده‌اند،‌ از بین ببرد. مراحل بازی به‌صورت تصادفی تولید می‌گردند و تجربه آن هیچ‌وقت برای شما خسته‌کننده نمی‌شود. شخصیت اصلی با پیش‌روی در مراحل بازی می‌تواند توانایی‌های خود را بهبود بخشد و در مراحل بالا با موجودات قدرتمندتری مقابله کند. در بازی همچنین بیش از ۳۰ سلاح و ۲۰ نوع تاج مختلف برای پادشاه درنظر گرفته شده است که نشان از محتویات بالای بازی در عین کم‌حجم بودن آن است. گرافیک بازی به‌صورت دوبعدی و پیکسلی است و حس‌وحال بازی‌های ویدیویی دهه ۸۰ میلادی را به بازیکنان منتقل می‌کند. Castle Ramble را می‌توان یک بازی بی‌انتها قلمداد کرد که هدف اصلی شما در آن کسب امتیاز بیشتر و ثبت رکورد بهتر در لیدربرد جهانی است. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Castle Ramble

Boris and the Dark Survival

Boris and the Dark Survival

بازی بعدی یک اثر معمایی و ترسناک به‌نام Boris and the Dark Survival است که توسط استودیو Joey Drew برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. این استودیو پیش از این بازی‌های Bendy & The Ink Machine و Bendy In Nightmare Run  را در کارنامه خود داشته است و این‌بار با الهام از شخصیت کارتونی بوریس، دست به خلق اثری دیگر با حال‌وهوایی دو بازی قبلی خود زده است. در این بازی شما کنترل شخصیت بوریس را برعهده دارید و باید در محیط و فضاهای مرموز بازی به‌دنبال وسایل مورد نیاز خود بگردید و از هیولایی مرموز جان سالم به‌در ببرید. وظیفه شما حرکت‌ کردن، دویدن و تعامل با وسایل محیط است و زمانی‌که هیولای بازی به‌سراغ شما می‌آید، باید سعی کنید تا از دست آن فرار کنید. وقایع بازی در فضایی کلبه‌مانند رخ می‌دهد و پس از پایان هرمرحله به‌وسیله یک آسانسور به طبقه بعدی منتقل می‌شوید. در هرمرحله هدف شما در بالای صفحه به‌نمایش گذاشته می‌شود. این اهداف می‌توانند وسایلی باشند که باید برای اتمام مراحل آن‌ها را پیدا کنید. بوریس برای دویدن به نیرو نیاز دارد و دویدن در بازی آن را کاهش می‌دهد. از نکات جالب بازی می‌توان به موسیقی آن اشاره کرد. در هر مرحله گرامافونی وجود دارد که به‌وسیله آن می‌توانید موسیقی پس‌زمینه را انتخاب کنید. جلوه‌های بصری درکنار موسیقی و صداگذاری بازی همگی حس ترس و وحشت را به‌شما منتقل می‌کنند. Boris and the Dark Survival را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۰.۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Boris and the Dark Survival

DISTRAINT: Deluxe Edition

DISTRAINT: Deluxe Edition

بازی DISTRAINT: Deluxe Edition ساخته توسعه‌دهنده مستقلی به‌نام جس مکانن (Jesse Makkonen) است که به‌تازگی برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. این بازی شما را در نقش شخصیتی به‌نام پرایس قرار می‌دهد که در یک شرکت خریدوفروش ساختمان کار می‌کند. او وظیفه دارد تا به خانه‌های افرادی که بدهی دارند، سر بزند و درصورت لزوم، منازل آن‌ها را توقیف کند. در یکی از مأموریت‌های پرایس اتفاق ناگواری رخ می‌دهد که باعث وقوع اتفاقات بازی می‌شود. بازی DISTRAINT شما را وادار می‌کند که توجه بسیاری به جزئیات داشته باشید. به‌عنوان مثال در یکی از مراحل باید آتش شومینه‌ای را روشن کنید و برای این‌کار ابتدا باید کاغذهای باطله درون سطل زباله را پیدا کنید. لازم به‌ذکر است که تعداد آیتم‌هایی که شما می‌توانید با خود حمل کنید سه عدد است. گفت‌وگوهای شخصیت‌های بازی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برای حل معماهای بازی باید به آن‌ها توجه کنید. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است و از جزئیات بسیار بالایی برخوردار است. درکنار موارد گفته شده موسیقی متن بازی از جذابیت بالایی برخوردار است و حس‌وحال بی‌نظیری را به بازیکنان منتقل می‌کند. پس اگر می‌خواهید یک بازی ماجراجویی ترسناک را تجربه کنید، DISTRAINT: Deluxe Edition را از دست ندهید.

دانلود بازی DISTRAINT: Deluxe Edition

Battlecraft Tactics Online

Battlecraft Tactics Online

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر رقابتی آنلاین به‌نام Battlecraft Tactics Online اختصاص داده‌ایم که توسط توسعه‌دهنده‌ای مستقل به‌نام نیکولا تودوروویچ (Nikola Todorovic‏) ساخته شده است. این بازی با الهام از شطرنج، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و چندنفره را دراختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. به‌نحوی‌که در آن شما ۶ مهره دراختیار دارید که هرکدام از آن‌ها قابلیت خاص خود را دارند و باید در انتهای بازی تمامی مهره‌های حریف را از بین ببرید. البته که پیروزی در بازی با ازبین‌بردن مهره شاه رقیب هم به‌دست می‌آید. محیط بازی درواقع یک زمین با ۴۲ خانه مختلف برای جابه‌جایی است. همان‌طور که گفته شد، هر مهره قابلیت خاصی را با خود به‌همراه دارد. برای مثال اگر شما مهره‌ای را که وظیفه انفجار دارد، به‌همراه یکی از خانه‌ها انتخاب کنید، شما بمبی را پرتاب کرده و به مهره‌های حریف آسیب می‌رسانید. شما برای تمامی حرکات خود باید از پیش برنامه داشته باشید. در هر نوبت مجاز به حرکت دادن سه مهره هستید که می‌تواند حرکت جابه‌جایی یا حمله باشد. در هر دور بازی مقداری سکه به‌دست می‌آورید که به‌کمک آن‌ها می‌توانید مهره‌های قوی‌تر به‌دست بیاورید. گرافیک بصری بازی ساده است و موسیقی هم سعی می‌کند حس آرامش را به‌شما منتقل کند. درمجموع اگر به‌ شطرنج و بازی‌های نوبتی علاقه‌مند هستید، Battlecraft Tactics Online می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی Battlecraft Tactics Online

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده