نویسنده: Mehdi Rh
// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل !Flick Goal؛ ضربات ایستگاهی جذاب

بازی !Flick Goal یک بازی ورزشی شدیدا سرگرم‌کننده و جذاب است که می‌تواند شما را به خود مشغول نگه دارد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

در این روز‌ها، افراد بسیاری را می‌بینیم که علاقه‌مند به دنیای فوتبال هستند و به‌دنبال یک بازی موبایل با موضوع فوتبال می‌گردند.

پیش از این، بازی‌های زیادی در این سبک شناخته شده بودند. مثلا در جام جهانی سال 2018 بازی FreeKick World Footbal Cup 2018  توانسته بود توجهات زیادی را به خود جلب کند و طرفداران زیادی پیدا کند. در بیشتر بازی‌های این سبک، سازندگان سعی داشتند تا با سادگی بیشتر، گیمر‌ها را در دنیای فوتبال غرق کنند. مثلا بیشتر آن‌ها بخش کوچکی از فوتبال، ماند ضربات آزاد یا پنالتی را شبیه‌سازی کرده بودند و در بازی‌های AAA دیگر هم، شاهد یک شبیه‌سازی کامل از فوتبال بودیم. این بار استودیو Gameguru، که قبلا توانسته بود بازی‌های موفقی مانند Racing Fever: Moto و Jump and Shoot را عرضه کند، سعی دارد تا با یک بازی بامزه و کوچک دیگر در دنیای بزرگ فوتبال، علاقه‌مندان را به خود جذب کند. بازی اندروید و آیفون !Flick Goal یک شبیه‌ساز جذاب و خوش ساخت از ضربات آزاد در دنیای فوتبال است که می‌تواند به‌شدت سرگرم کننده باشد و گیمر‌ها را راضی نگه دارد.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

 !Flick Goal یک تجربه کاملا سرگرم‌کننده و جذاب است و با اینکه داستان خاصی ندارد، اما شما را تا آخرین مراحل بازی با خود همراه می‌کند. پس از شروع، بدون هیچ مقدمه و آموزش خاصی، پشت یک توپ فوتبال قرار می‌گیرد. اولین چیزی که توجهتان را در نگاه اول به بازی جلب می‌کند، طراحی محیط ساده و بسیار جذاب آن است که از دیدنش خسته نمی‌شوید. در هر مرحله باید به توپ ضربه بزنید و آن را روانه دروازه کنید.

 !Flick Goal یک تجربه کاملا سرگرم‌کننده و جذاب است و شما را تا آخرین مراحل بازی، با خود همراه می‌کند.

مکانیزم گیم پلی بازی بسیار ساده است و در زدن ضربات به سمت هدف‌های مختلف خلاصه می‌شود. وظیفه شما این است که با ضربه زدن به توپ، آن را به سمت دروازه شوت کنید. البته هدف‌گیری در مراحل نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. مثلا می‌توانید انگشت خود را طوری روی صفحه بکشید که نحوه حرکت توپ سریع و مستقیم باشد. همچنین در بعضی قسمت‌ها مجبورید که یک حرکت قوس‌دار به توپ بدهید تا به درستی به هدف خود برسد. در قسمت‌های اولیه کار سختی در پیش ندارید و صرفا باید با یک حرکت ساده، به سمت اهداف شوت بزنید. هرچه به پیشروی در بازی بپردازید و مراحل را پشت‌سر بگذارید، به چالش‌هایی سخت‌تر و همچنین جذاب‌تر برخورد می‌کنید. به‌طور کلی محیط و فضای مراحل با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت تا حدی است که در حین بازی کردن، به هیچ وجه احساس خستگی نمی‌کنید. موانعی که بین شما و دروازه قرار می‌گیرد بسیار متنوع هستند و شامل ماشین، رهگذر‌ها، قیف‌های خوش رنگ و وسایل بامزه دیگری می‌شود. در بعضی مراحل نیز موانعی متحرک بر سر راه قرار گرفته‌اند تا چالش‌های بیشتری را برای پیشروی در بازی ایجاد کنند. طراحی مراحل بسیار خلاقانه صورت گرفته و چالش‌هایی که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید، به تدریج جذاب‌تر می‌شوند. در پایان هر مرحله نیز می‌توانید عملکرد خود را مشاهده کنید.

بعضی از شخصیت‌های معروف ورزش‌های مختلف در قسمت شخصی‌سازی بازی حضور دارند و می‌توانید از آن‌ها برای کاراکتر اصلی استفاده کنید.

در هر قسمت آیتم‌هایی وجود دارند که باید آن‌ها را به‌دست بیاورید. مثلا در بخش‌هایی از بازی با سکه‌هایی رو‌به‌رو می‌شوید که بین شما و دروازه قرار گرفته‌اند و باید با ضربه‌ای که به توپ می‌زنید آن‌ها را به‌دست بیاورید. همچنین کلید‌هایی هم برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است که با به‌دست آوردن این کلید‌ها، می‌توانید امتیازاتی را کسب کنید. با امتیازاتی که در مراحل کسب می‌کنید قادر هستید تا از قسمت شخصی‌سازی بازی استفاده کنید و باتوجه‌به سلیقه خود، شکل لباس و توپ را در بازی تغییر دهید. بعضی از شخصیت‌های معروف دنیای فوتبال و ورزش‌های مختلف دیگر نیز در این بخش حضور دارند و می‌توانید از آن‌ها برای کاراکتر اصلی استفاده کنید. طراحی لباس‌ها در مراحل بسیار متنوع است که می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خود، از این تنوع لذت ببرید. سازندگان بازی علاوه‌بر مراحل جذاب و متنوعی که برای مخاطبان درنظر گرفته‌اند، بخش آنلاین هم برای ایجاد هیجان و تنوع بیشتر، به بازی اضافه کرده‌اند. در قسمت آنلاین می‌توانید به رقابت با دوستان و دیگر گیمر‌ها بپردازید و از این رقابت لذت ببرید. حالت‌های 1v1 و 3v3 برای قسمت آنلاین و رقابت با گیمر‌های دیگر، در نظر گرفته شده است. در بازی شاهد موسیقی خاصی نیستیم و صرفا افکت‌های صوتی جذابی برای قسمت‌های مختلف درنظر گرفته شده است. افکت‌های صوتی در مراحل به خوبی کار شده و شنیدن آن‌ها تکراری نمی‌شود.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی !Flick Goal یک تجربه ورزشی شدیدا سرگرم‌کننده و جذاب در دنیای فوتبال است و المان‌هایی جدید را به بازی‌های این سبک اضافه می‌کند. اگر به دنیای فوتبال علاقه‌ هستید و به‌دنبال یک تجربه سرگرم کننده و متفاوت در سبک بازی‌های ورزشی می‌گردید، !Flick Goal گزینه مناسبی برای شما است. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی !Flick Goal

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده