نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ربکا بریدز ستاره‌ی سریال Silence Of The Lambs خواهد بود

ربکا بریدز برای ایفای نقش کلاریس استارلینگ در سریال Silence Of The Lambs شبکه‌ی CBS انتخاب شد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر اصلی سریال Silence Of The Lambs (سکوت بره‌ها) انتخاب شد. ربکا بریدز، بازیگر استرالیایی سریال‌های Home and Away (خانه و دوری) و Pretty Little Liars (دروغ‌گوهای کوچک زیبا) قرار است نقش کلاریس استارلینگ را در سریال «سکوت بره‌ها» ایفا کند که ماجراهای آن یک سال پس از وقایع فیلم Silence Of The Lambs اتفاق می‌افتد. شبکه‌ی CBS تنها تولید قسمت آزمایشی این سریال را سفارش داده است، بنابراین هنوز معلوم نیست که در نهایت شاهد ساخت این سریال باشیم. الکس کورتزمن و جنی لومت که کار روی آثاری نظیر مجموعه‌ی Star Trek (پیشتازان فضا) را در کارنامه دارند، شورانر سریال «سکوت بره‌ها» خواهند بود که روی «ماجراهای ناگفته‌ی زندگی کلاریس» تمرکز دارد. سازندگان این سریال درباره‌ی داستان آن می‌گویند:

سریال Silence Of The Lambs نگاه جامع و کاملی به ماجراهای ناگفته‌ی زندگی کلاریس استارلینگ خواهد داشت و دورانی را به تصویر می‌کشد که او به‌سراغ پرونده‌هایی در مورد قاتلان می‌رود و درعین‌حال باید با جو سیاسی حاکم بر شهر واشنگتن نیز دست‌و‌پنجه نرم کند.

ربکا بریدز با انتشار پیام جدیدی در اینستاگرام نقش کلاریس را تکرارنشدنی توصیف کرد. جودی فاستر اولین بازیگر نقش کلاریس استارلینگ بود که برای بازی درخشانش در فیلم Silence of the Lambs برنده‌ی جایزه‌ی اسکار «بهترین بازیگر زن» شد. فیلم «سکوت بره‌ها» که جاناتان دمی وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده داشت، با بودجه‌ی ۱۹ میلیون دلاری توانست ۲۷۲.۷ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این فیلم سومین اثری است که پس از فیلم‌های It Happened One Night (یک شب اتفاق افتاد) و One Flew Over the Cuckoo's Nest (دیوانه از قفس پرید)، برنده‌ی همه‌ی ۵ شاخه‌ی اصلی مراسم اسکار شد. فیلم Silence of the Lambs که جودی فاستر، آنتونی هاپکینز، اسکات گلن، تد لواین، آنتونی هیلد و بروک اسمیت را در گروه بازیگرانش داشت، داستان کلاریس استارلینگ را روایت می‌کرد که از سوی جک کرافورد از آکادمی آموزشی اف‌بی‌آی ماموریت می‌یابد تا برای یافتن قاتلی با نام بیل بوفالو با هانیبال لکتر صحبت کند.

کلاریس استارلینگ در سال ۲۰۰۱ با فیلم Hannibal (هانیبال) باری دیگر به سینما بازگشت، اما این‌بار این نقش را جولیان مور ایفا کرد. فیلم «هانیبال» که ریدلی اسکات کارگردانی و توماس هریس نگارش فیلمنامه‌ی آن را برعهده داشتند، ماجراهای پس از فیلم «سکوت بره‌ها» را دنبال می‌کرد. این فیلم داستان استارلینگ را ۱۰ سال پس از موفقیت در پرونده‌ی بیل بوفالو روایت می‌کند که باید روی پرونده‌ی هانیبال لکتر کار کند. این فیلم در زمینه‌ی فروش بسیار موفق عمل کرد و در مجموع ۳۵۱.۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. در سال ۲۰۱۲ شبکه‌ی Lifetime اعلام کرد که یک سریال با تمرکز روی کلاریس استارلینگ تولید می‌کند، اما این پروژه به جایی نرسید. افزون‌بر این، سازندگان سریال Hannibal (هانیبال) نیز برای افزودن کلاریس به این مجموعه ابراز تمایل کرده بودند که مسائل حقوقی مانع از انجام این کار شد. در سریال «هانیبال» مدس میکلسن نقش هانیبال لکتر را بازی می‌کرد و با وجود کیفیت مناسبی که داشت، بیشتر از سه فصل ادامه پیدا نکرد. البته سازندگان این سریال همچنان به ادامه‌ی این سریال امید دارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده