نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

زک بیلین برای نگارش فیلمنامه فیلم Creed 3 انتخاب شد

فیلمنامه‌ی فیلم Creed 3 را زک بیلین به رشته‌ی تحریر در می‌آورد که نگارش فیلمنامه‌ی فیلم «پادشاه ریچارد» را در کارنامه دارد.

یک نویسنده‌ی تازه برای نگارش فیلمنامه‌ی سومین دنباله‌ی فیلم Creed (کرید) وارد رینگ می‌شود. مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زک بیلین، نویسنده‌ی فیلم King Richard (پادشاه ریچارد)، برای نگارش فیلمنامه‌ی فیلم Creed 3 (کرید ۳) برای شرکت مترو گلدوین مایر انتخاب شد. این فیلم داستان آدونیس کرید با نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن را ادامه می‌دهد، اما جزئیات بیشتری از داستان آن در دست نیست. علاوه‌بر این، تابه‌حال کارگردان فیلم Creed 3 نیز معرفی نشده است و نمی‌دانیم که نهایتاً چه کسی سکان هدایت فیلم را در دست می‌گیرد. همچنین از آن‌جایی‌که سَر مایکل بی. جردن حسابی به فیلمبرداری دو فیلم دیگرش گرم است، معلوم نیست که چه زمانی کار تولید فیلم «کرید ۳» آغاز می‌شود. جردن قرار است سر صحنه‌ی فیلمبرداری فیلم بدون عنوان دیوید او. راسل حاضر شود و سپس به سراغ نقش‌آفرینی در فیلم A Journal for Jordan (دفترچه خاطراتی برای جردن) به کارگردانی دنزل واشینگتن برود.

Creed / کرید

فیلم Creed نخستین قسمت مجموعه‌ی کرید است که در سال ۲۰۱۵ روی پرده سینما رفت. این فیلم که رایان کوگلر وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت، با بودجه‌ی تقریباً ۴۰ میلیون دلاری توانست ۱۷۳.۶ میلیون در سراسر جهان بفروشد. این فیلمِ موفق که مایکل بی. جردن، سیلوستر استالونه، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد و آنتونی بلیو را در گروه بازیگرانش داشت، داستان آدونیس کرید، پسر آپولو کرید را روایت می‌کرد که راکی بالبوآ، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان مربی‌گری او را برعهده می‌گیرد. فیلم «کرید» به‌شکل نوستالژی فیلم‌های Rocky (راکی) و Rocky 2 (راکی ۲) را در ذهن‌ها تداعی می‌کرد؛ به‌گونه‌ای که مبارزه‌ی پایانی این فیلم دقیقاً مثل مبارزه‌ی معروف راکی و آپولو است. فیلم Creed 2 که استیون کیپل جونیور وظیفه‌ی کارگردانی و جول تیلور وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی آن را برعهده داشتند، در سال ۲۰۱۸ اکران شد. این فیلم درباره‌ی مبارزه‌ی آدونیس کرید تحت سرپرستی و آموزش راکی بالبوآ با ویکتور دراگو، پسر ایوان دراگو بود که با بودجه‌ی ۵۰ میلیون دلاری موفق به فروش ۲۱۴ میلیون دلار در گیشه شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده