// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

بازی های رایگان مارس 2020 پلی استیشن پلاس معرفی شدند

کاربران پلی استیشن پلاس در ماه مارس می‌توانند دو بازی Sonic Force و Shadow of the Colossus را روی پلی استیشن 4 تجربه کنند. 

مقاله‌های مرتبط:

سونی همیشه در انتهای ماه میلادی، بازی‌های رایگان ماه آینده کاربران پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 4 را معرفی می‌کند. ازاین‌رو کاربران قبل از ورود به ماه جدید، متوجه می‌شوند که چه بازی‌هایی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. باتوجه‌به‌ جدیدترین اخبار بازی، شرکت سونی در پلی استیشن بلاگ بازی‌های ماه مارس را معرفی کرده است.

Shadow of the Colossus اولین بازی است که کاربران از تاریخ ۱۱ اسفند ماه (یک مارس) می‌توانند برای دریافت رایگان آن اقدام کنند. برای کسب این بازی هم تنها کافی است وارد بخش پلی‌استیشن پلاس شوید و بازی ذکر شده را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید. ازاین‌رو تا زمانی‌که اشتراک پلی‌استیشن پلاس را داشته باشید، قادر به تجربه‌ی رایگان Shadow of the Colossus خواهید بود. Sonic Force هم دومین بازی رایگان ماه مارس است.

بااینکه سونیک فورس نتوانست در زمان عرضه نظرات مثبتی را کسب کند و مشکلات متعددی داشت، اما تجربه‌ی رایگان آن خالی از لطف نیست و کاربران می‌توانند نگاهی به نسخه جدید خارپشت دوست داشتنی صنعت گیم داشته باشند. جدا از این موارد، کاربران PS Plus از ساعت ۴:۳۰ صبح ۹ فروردین ماه ۹۹ (۲۸ مارس) به‌وقت ایران تا ساعت ۱۱:۲۹ صبح ۱۱ فروردین ماه ۹۹ (۳۰ مارس) به‌وقت ایران، بازی Predator: Hunting Grounds را به رایگان تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه Shadow of the Colossus و Sonic Force لذت برده‌اید؟ 

بازی های رایگان ماه مارس


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده