// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

شایعه معرفی GTA 6 با انتشار عکسی در وب‌سایت راک‌ استار قوت گرفت

وبسایت راک استار گیمز به‌تازگی تصویر هنری جدیدی را منتشر کرده که شایعات حول معرفی Grand Theft Auto 6 را داغ‌تر کرده است.

یکی از مواردی که دوست داریم به حقیقت بپیوندد، معرفی Grand Theft Auto 6 است و تابه‌امروز شایعات مختلفی حول آن منتشر شده است. با نزدیک شدن به ماه‌های انتهایی نسل هشتم، به‌نظر می‌رسد راک استار گیمز (Rockstar Games) کم کم باید نسخه بعدی این مجموعه را معرفی کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هواداران متوجه تغییراتی در وبسایت راک استار گیمز شده‌اند. یکی از منابع داخلی سابق راک استار گیمز در توییتر تصویری هنری جدیدی را منتشر کرده که از وبسایت این شرکت گرفته شده است. در تصویر هنری ذکر شده، شاهد عکسی هستیم که بازیکنان را یاد سری Grand Theft Auto می‌اندازد. ازاین‌رو کاربران به این فکر فرو رفته‌اند که احتمالا راک استار گیمز با این تصویر هنری مرموز، در حال آماده سازی کاربران برای معرفی GTA 6 است. 

این در حالی است که عده‌ای دیگر از هواداران، اعلام کرده‌اند که این تصویر هنری به آپدیت و بسته الحاقی بعدی Grand Theft Auto Online اشاره دارد. دراین‌میان بد نیست به گروهی از هواداران هم اشاره کنیم که به یک ویدیو خصوصی در کانال یوتیوب راک استار گیمز اشاره کرده‌اند. این ویدیو به معرفی موردی جدید اشاره دارد. متاسفانه تنها اطلاعاتی که در حال حاضر در دسترس است، اظهار نظرهای مختلف حول شایعات است. بااین‌تفاسیر به‌نظر می‌رسد راک استار گیمز در آینده نه‌چندان دور معرفی جدید خود را انجام می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تصویر هنری منتشر شده را از اینجا تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. آیا شاهد معرفی GTA 6 خواهیم بود یا راک استار گیمز بسته الحاقی جدید Grand Theft Auto Online را معرفی می‌کند؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده