// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Dragon Quest of the Stars تا LEGO Legacy

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Super Kung Fu All-Star Brawl گرفته تا دو بازی Jump_Knight و Quiz Kings را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته اول اسفند ماه، شاهد عرضه بازی‌های کم تعدادی نسبت‌به هفته‌های گذشته هستیم. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی با حال‌وهوای انیمه‌ای هستید، بازی اندروید و آيفون Xross Chronicle می‌تواند تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. این در حالی است که کاربران بازی‌های آنلاین هم می‌توانند نگاه ویژه‌ای به بازی آیفون و اندروید Knockdown Heroes داشته باشند. در ادامه نگاهی مختصربه بازی‌های هفته اول اسفند ماه خواهیم داشت. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Ace of the Luftwaffe Squadron

Ace of the Luftwaffe Squadron

Ace of the Luftwaffe Squadron یک بازی هواپیمایی و Shoot ‘em Up است که تیم سازنده دو بخش کمپین مجزا را برای کاربران درنظر گرفته است. همچنین طراحی دشمنان و باس‌ها از نکات قوت این بازی به‌حساب می‌آید.

دانلود بازی Ace of the Luftwaffe Squadron

Amon Amarth Berserker Game

Amon Amarth Berserker Game

در بازی Amon Amarth Berserker Game بازیکن در نقش ثور افسانه‌ای قرار می‌گیرد. در این بازی کاربر وظیفه دارد در جریان نبردهای برسرکر ثور، وینلند را از آن خود کند. زمانی‌که ثور در حالت خشمگین خود قرار می‌گیرد، می‌تواند کومبو و ضربات هیجان‌انگیزی را اعمال کند.

دانلود بازی Amon Amarth Berserker Game

Dish Life: The Game

Dish Life: The Game

در جریان بازی Dish Life: The Game، کاربر در نقش یک محقق سلول‌های بنیادی قرار می‌گیرد. ازاین‌رو با مدیریت آزمایشگاه خود، می‌توانید به یکی از بهترین و موفق‌ترین محقق‌ها در زمینه سلول‌های بنیادی تبدیل شوید و سازنده، موانعی را هم برای شما تدارک دیده است.

دانلود بازی Dish Life: The Game

Dragon Quest of the Stars

Dragon Quest of the Stars

دراگون کوئست را می‌توان یکی از پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های ویدیویی، مخصوصا در ژاپن، دانست که تابه‌امروز نسخه‌های متعددی از آن عرضه شده است. Dragon Quest of the Stars سعی دارد بتواند تجربه‌ای سرگر کننده و متفاوت از جهان دراگون کوئست را در اختیار کاربران گوشی‌های موبایل قرار دهد.

دانلود بازی Dragon Quest of the Stars

Eri’s Forest

Eri’s Forest

در بازی Eri’s Forest، حشرات رفتار عجیب و غریبی را از خود به‌نمایش می‌گذارند و به درخت‌های سالم حمله می‌‌کنند. شما در طول بازی باید به اِری کمک کنید تا از درخت‌ها محافظت کند و متوجه شود که چرا حشرات رفتار متفاوتی نسبت‌به گذشته دارند.

دانلود بازی Eri’s Forest

Gear for Heroes

Gear for Heroes

تیم سازنده در بازی Gear for Heroes، بازیکنان را در نقش آهنگری قرار می‌دهد که باید سلاح‌های ارتش را فراهم کند. ازاین‌رو ارتش می‌تواند در نبردها شرکت و پیروز شود. هرقدر که عملکرد بهتری داشته باشید، عملکرد ارتش هم بهتر خواهد بود.

دانلود بازی Gear for Heroes

Isoland 3: Dust of the Universe

Isoland 3: Dust of the Universe

داستان بازی Isoland 3: Dust of the Universe، از ادامه‌ی نسخه دوم آغاز می‌شود. جایی که موشیک بالاخره به فضا پرتاب شد و حال بازیکن وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود. جهان بازی همچنان خلاقانه طراحی شده است تا کاربر تجربه‌ی متفاوتی را کسب کند.

دانلود بازی Isoland 3: Dust of the Universe

Jump Knight

Jump_Knight

در بازی Jump_Knight تنها یک مورد اهمیت بسیار مهمی دارد و آن هم پریدن است. استودیو سازنده‌ به‌واسطه ساده‌ترین مکانیسم‌های گیم‌پلی سعی دارد تجربه‌ای عمیق و سرگرم کننده را در اختیار کاربران قرار دهد.

دانلود بازی Jump_Knight

Knighthood

Knighthood

در بازی Knighthood شما در نقش شوالیه‌ای قرار می‌گیرید که برای جنگیدن وارد این جهان شده است و مهارت وی در طول نبردها، به نوع ارتقا و مبارزه کردن بازیکن بستگی دارد. ازاین‌رو باید با دوست و دشمنان متعددی مبارزه کنید تا بتوانید خود را به‌عنوان ترسناک‌ترین و بهترین شوالیه Order of Rage معرفی کنید.

دانلود بازی Knighthood

Knockdown Heroes

Knockdown Heroes

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای و Brawl هستید، بازی آنلاین و رقابتی Knockdown Heroes می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد. در این بازی بازیکنان به‌صورت یک‌به‌یک به نبرد با یکدیگر می‌پردازند.

دانلود بازی Knockdown Heroes

LEGO Legacy: Heroes Unboxed

LEGO Legacy: Heroes Unboxed

LEGO Legacy: Heroes Unboxed یک بازی نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی است که شما را در نقش قهرمان‌هایی با ظاهر لگوهای داشتنی قرار می‌دهد. ازاین‌رو وظیفه دارید با پیروزی در نبردها، به رتبه‌های بالای لیدربرد دست پیدا کنید.

دانلود بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed

Pachoink

Pachoink

Pachoink! جزو آن دسته از بازی‌هایی است که مراحل آن ساختار متفاوتی با یکدیگر دارند. ازاین‌رو بازیکن باید عمکلردهای متفاوتی داشته باشد. دراینجا اهداف مشخصی برای شما درنظر گرفته می‌شود و باید توپ خود را با پشت سر گذاشتن مراحل، به این اهداف برسانید.

دانلود بازی Pachoink!

The Quest – Hero of Lukomorye 5

The Quest – Hero of Lukomorye 5

زمانی‌که فکر می‌کنید تعطیلات خود را به آسودگی در جزیره بویان سپری خواهید کرد، متوجه قتل شاهزاده می‌شوید. ازاین‌رو در بازی The Quest - Hero of Lukomorye 5 باید ماجراجویی جدید خود در راستای شناسایی نیروی شیطانی جزیره بویان را آغاز کنید.

دانلود بازی The Quest - Hero of Lukomorye 5

Quiz Kings

Quiz Kings

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های فکری هستید، Quiz Kings می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. تیم سازنده از سؤال‌ها و آزمون‌های مختلفی برای بازیکنان استفاده کرده است تا آن‌ها را به‌چالش بکشد.

دانلود بازی Quiz Kings

Shadow Seven

Shadow Seven

Shadow Seven یک بازی نقش‌آفرینی و استراتژی است که تیم سازنده برای ارائه گیم‌پلی غنی‌تر، از بازی‌های کارتی هم الهام گرفته است. همچنین ظاهر دوبعدی و نبردهای یک‌به‌یک Shadow Seven، موردی است که آن را به یک بازی جذاب تبدیل کرده است.

دانلود بازی Shadow Seven

Story of a Gladiator

Story of a Gladiator

در بازی Story of a Gladiator، بازیکن در نقش مردی قرار می‌گیرد که باید سرنوشت خود را با پیروزی در نبردهای مختلف رقم بزند. ازاین‌رو با پیروزی‌های فراوان، می‌توانید خود را به‌عنوان یک قهرمان ثابت کنید.

دانلود بازی Story of a Gladiator

Super Kung Fu All-Star Brawl

Super Kung Fu All-Star Brawl

درگذشته بازی Super Kung Fu All-Star Brawl تنها برای تلویزیون‌های اپل عرضه شده بود و هم‌اکنون کاربران آیفون و آیپد هم قادر به‌تجربه‌ی این بازی مبارزه‌ای زیبا هستند. نکته‌ی جالب Super Kung Fu All-Star Brawl این است که می‌توانید آن را درکنار خانواده هم تجربه کنید.

دانلود بازی Super Kung Fu All-Star Brawl

Xross Chronicle

Xross Chronicle

در سالیان گذشته، دروازه‌ای در جهان باز شد که بیگانگان را وارد جهان کرد و انسان‌ها، آن‌ها را یوکای نامیدند. در بازی Xross Chronicle بازیکنان باید از قدرت یوکای و انسان‌ها استفاده کنید تا دشمنان قدرتمند سرزمین خود را از بین ببرید.

دانلود بازی Xross Chronicle


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده