نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

DLC جدید Yakuza: Like a Dragon درجه سختی بالاتر و حالت New Game Plus را به این بازی اضافه می‌کند

شرکت سگا در قسمت جدید استریم SegaNama بسته الحاقی جدید Yakuza: Like a Dragon را به همراه حالت جدید New Game Plus، یک درجه سختی بالاتر و چند ویژگی دیگر معرفی کرد.

سگا در استریم این ماه SegaNama اعلام کرد که بازی Yakuza: Like a Dragon به‌زودی DLC جدیدی را دریافت خواهد کرد که حالت جدید New Game Plus را به‌همراه یک درجه سختی بالاتر به بازی اضافه می‌کند. افرادی که قبلاً اقدام به تکمیل کلیه مراحل این بازی کرده‌اند نیز می‌توانند از عناصر و آیتم‌های جدیدی که به‌صورت پراکنده به دنیای بازی اضافه شده، بهره‌مند شوند.

توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi) در میان صحبت‌های خود به این موضوع نیز اشاره می‌کند که توسعه‌دهندگان این بازی هم‌اکنون مشغول برطرف کردن باگ‌های این DLC هستند و این موضوع کمی زمان‌بر خواهد بود.

حالت نیو گیم پلاس نیز چیزی بود که تقریباً در همه‌ی بازی‌های JRPG می‌توان مشابه آن را پیدا کرد. لذا اضافه شدن آن به ساختار Yakuza: Like a Dragon نیز کاملاً معقول و منطقی به نظر می‌رسد. البته انتشار این بازی بدون حالت New Game Plus برای کسانی که از زمان عرضه آن در ماه ژانویه این بازی را تکمیل کرده‌اند کمی ناراحت کننده خواهد بود، اما حداقل می‌توان بعد از نصب محتوای این بسته الحاقی به آن دسترسی پیدا کرد.

 بازی Yakuza: Like a Dragon از زمان انتشار به طور منظم بسته‌های الحاقی رایگان خود را دریافت کرده و هفتمین شماره از مجموعه DLC های آن نیز ۲۷ فوریه (فردا هشتم اسفندماه) منتشر خواهد شد.

Yakuza: Like a Dragon

استریم این ماه SegaNama دیروز، ۲۵ فوریه پخش شد. توشیهیرو ناگوشی و آیانا سوباکی (Ayana Tsubaki) در خلال این ویدیو درباره موضوعات مختلفی مانند رویدادهای مختلف بازی که در طول چند روز اخیر و به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده‌اند به صحبت و گفتگو پرداختند. ناگوشی بیشترِ ناراحتی خود از این وقایع را به لغو شدن تورنمنت‌های مختلف جهان نسبت می‌داد. او عقیده داشت که همواره می‌توان رویدادهای از پیش برنامه‌ریزی شده را با استریم‌ها و نشست‌های خبری جایگزین کرد، اما این بازیکنان هستند که بعد از مدت‌ها تمرین و آمادگی تقریباً هیچ کاری از دست آن‌ها برنمی‌آید.

ناگوشی همچنین به ملاقات خود با چندین DJ و آهنگساز از سرتاسر جهان برای رویداد کنسرت Yakuza خبر داد. یکی از دی‌جی‌های مطرح آلمانی به یاکوزا گفته که هم‌اکنون مشغول بازی Yakuza: Like a Dragon بوده و تک تک جملات و دیالوگ‌های بازی را با ترجمه ماشینی به آلمانی برمی‌گردانده است. این قسمت از استریم SegaNama موضوعات جدی و جالب مختلفی را با طرفداران در میان گذاشته و مثل همیشه جذاب و سرگرم‌کننده برگزار شد. استریم این برنامه در یوتیوب بلافاصه بعد از پخش به حالت خصوصی درآمد و هم‌اکنون امکان دسترسی به آن وجود ندارد، اما شما می‌توانید در سرویس Periscope این قسمت را تماشا کنید.

ما طی چند ماه گذشته اخبار مهمی که در خلال قسمت‌های مختلف SegaNama منتشر شده را با شما به اشتراک گذاشتیم که یکی از موارد اخیر آن به صحبت‌های خالق یاکوزا درباره قدرت پلی استیشن 5 و بازی جدید این مجموعه اختصاص داشت. یکی دیگر از مصاحبه‌های ناگوشی نیز به اظهارات او درباره آینده‌ی مجموعه یاکوزا مربوط می‌شود.

بازی Yakuza: Like a Dragon در تاریخ ۱۷ ژانویه در ژاپن منتشر شد. این بازی قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۰ برای سایر کشورهای غربی و به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 4 نیز منتشر شود. نسخه غربی این بازی به احتمال زیاد تمامی DLCهای قبلی این بازی را در بر خواهد گرفت. هم‌اکنون تمامی بازی‌های قبلی مجموعه یاکوزا نیز برای پلی‌استیشن 4 قابل دریافت است. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن به این بازی‌ها دسترسی داشته باشید. البته باتوجه به این که بازی Yakuza: Like a Dragon کاراکتر نقش اصلی بازی را تغییر داده است، برای همراهی با داستان‌های آن نیازی به تجربه نسخه‌های قبلی این مجموعه نخواهید داشت. البته درصورتی که با وقایع گذشته‌ی این مجموعه آشنایی داشته باشید، مسلماً تجربه Yakuza: Like a Dragon نیز لذت‌بخش‌تر خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده