// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بسته الحاقی جدیدی Path of Exile با نام Delirium معرفی شد

استودیو گرایندینگ گیر گیمز، اکسپنشن جدید Path of Exile: Delirium را معرفی و اعلام کرد که در تاریخ ۲۳ اسفند ماه برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

در آینده بازی Path of Exile 2 با محتویات داستانی بیشتر و سیستم گیم‌پلی بهبود یافته عرضه می‌شود، اما کاربران تا انتشار نسخه دوم، می‌توانند خود را با بسته الحاقی جدید Path of Exile سرگرم کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games)، سازنده و ناشر Path of Exile، اکسپنشن جدید این بازی را با نام Delirium معرفی کرد. همچنین در ادامه اعلام شد که Path of Exile: Delirium در تاریخ ۲۳ اسفند ماه (۱۳ مارس) در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

در این بسته الحاقی بازیکنان با «یک مصیبت مرموزی» روبه‌رو می‌شوند و زمانی‌که وارد Mirror of Delirium می‌شوند، جهان دستخوش تغییرات می‌شود. دراینجا با موجوداتی جدید روبه‌رو می‌شوید و دشمنان قدیمی بازی هم از نظر قدرت تقویت شده‌اند. همچنین تیم سازنده باس‌فایت‌های تازه‌ای هم برای بازیکنان درنظر گرفته است تا به چالش کشیده شوند. هدف استودیو سازنده این است تا بازیکنان را بیش‌ازپیش وارد Delirium کند. نتیجه کار، این است که شما با دشمنان سرسخت‌تری روبه‌رو می‌شوید، اما پاداش دریافتی شما هم افزایش پیدا می‌کند. 

برای مثال بازیکنان می‌توانند از Orbs of Delirium برای نقشه‌های بازی استفاده کنند که از داخل Atlas باید آن را اعمال کنید تا Delirium روی کل نقشه تاثیر گذار باشد. اگر هر پنج ظرفیت مربوط‌ به اورب‌های ذکر شده را پر کنید، بیشترین حد جایزه را دریافت خواهید کرد. از پاداش‌های دیگر Path of Exile: Delirium هم می‌توان‌به Cluster Jewels اشاره کرد. زمانی‌که از این آیتم در درخت مهارت‌های Passive خود استفاده می‌کنید، Passiveهای جدیدی را مشاهده خواهید کرد. 

چهار Skill Gem جدید به‌همراه سه Support Gem و آیتم‌های خاص، از ویژگی‌های دیگر Path of Exile: Delirium است. در انتها مشخص شده است که بسته الحاقی ذکر شده یک هفته دیرتر (یک فروردین ماه ۹۹) در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Delirium بازی Path of Exile را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده