نویسنده: Mehdi Rh
// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Pew Pew Planet؛ نجات دادن سیاره

بازی موبایل Pew Pew Planet یک بازی سرگرم‌کننده است که می‌تواند شما را به چالش بکشد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

استودیو goGame که پیش از این توانسته بود بازی‌های موفقی مانند Oddbods Turbo Run و Dragon Project را عرضه کند، این بار سعی دارد تا با Pew Pew Planet، یک تجربه سرگرم‌کننده را برای گیمر‌ها فراهم کند.

بیشتر بازی‌های استودیو goGame صرفا تجربه‌هایی سرگرم‌کننده بودند و Pew Pew Planet که به تازگی عرضه شده است، از این قاعده مستثنی نیست. اگر با بازی aa آشنا باشید می‌دانید که این بازی توانسته بود توجه گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند و امتیازات خوبی را بدست بیاورد. حال بازی اندروید و آیفون Pew Pew Planet سعی دارد تا با الهام از بازی aa و با تغییر فضا و محیط‌های آن، یک حس و حال تازه را به گیمر‌ها تقدیم کند. بازی Pew Pew Planet با همان مکانیزم aa اما با محیطی رنگارنگ تر یک تجربه جذاب و سرگرم کننده است.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

در بازی شاهد داستان خاصی نیستیم و صرفا باید با چالش‌ها روبرو شوید و رکورد خود را ثبت کنید. در واقع بیشتر با یک بازی رقابتی روبرو هستیم که می‌توانید در ثبت رکورد‌های جدید، با گیمر‌ها و دوستان خود رقابت کنید. وظیفه شما در بازی تیراندازی کردن به سمت موجوداتی است که سیاره را تسخیر کرده‌اند و باید با این کار، سیاره را از شر این موجودات آزاد کنید. پس از شروع، وارد قسمت آموزشی می‌شوید و در این قسمت اصول و قواعد کلی بازی را یاد می‌گیرید. قسمت آموزشی کوتاه بوده و با ذکر چند نکته شما را به قسمت اصلی هدایت می‌کند. مکانیزم گیم‌پلی در مراحل سخت نیست و به راحتی به آن عادت می‌کنید.

در Pew Pew Planet،  شاهد داستان خاصی نیستیم و صرفا باید با چالش‌های مختلف روبرو شوید و رکورد خود را در بازی ثبت کنید.

بعد از وارد شدن به قسمت اول، بدون شک بازه خاطره‌انگیز aa برای شما تداعی می‌شود. در واقع گیم‌پلی مراحل هم بسیار شبیه به بازی aa است با این تفاوت که سازندگان بازی سعی کرده‌اند تا چاشنی خلاقیت خود را به محیط اضافه کنند. شما در نقش خلبان یک سفینه قرار دارید و باید سیاره‌ای را از دست موجودات مزاحم نجات دهید. این موجودات بامزه دور تا دور سیاره را احاطه کرده‌اند و باید با دقت لازم و با تیر‌های سفینه خود، آن‌ها را نشانه بگیرید و به سمتشان شلیک کنید تا تک تک آن‌ها نابود شوند. البته باید حواس خود را جمع کنید که تیر‌هایی که شلیک می‌کنید به سیاره برخورد نکنند. در صورتی که به اشتباه سیاره را هدف قرار دهید، سیاره منفجر می‌شود و تمام زحماتتان به هدر می‌رود. با انفجار سیاره باید بازی را از ابتدا آغاز کنید. تعداد موجوداتی که در هر قسمت باید شکست دهید بر روی صفحه نشان داده می‌‍شود. پس از این که توانستید سیاره را از این موجودات پاک کنید، وارد قسمت بعد می‌شوید. در هر قسمت محیط و اتمسفر بازی تغییر می‌کند. مثلا رنگ سیاره‌ها و فضای هر مرحله با‌هم متفاوت است. این تنوع باعث شده است که از پیشروی در بازی خسته نشوید و به طور مداوم سعی در ثبت رکورد‌های جدید کنید.

گیم‌پلی مراحل بازی بسیار شبیه به بازی aa است با این تفاوت که سازندگان سعی کرده‌اند تا چاشنی خلاقیت خود را به محیط اضافه کنند.

البته چالش‌های دیگری هر برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است تا بیشتر بر تنوع بازی اضافه کنند. مثلا بمب‌هایی کوچک در فضا وجود دارند و باید حواس خود را جمع کنید تا تیر‌هایی که پرتاب می‌کنید به آن‌ها اصابت نکنند. این بمب‌ها به سرعت در حال حرکت هستند تا مراحل را چالش‌ برانگیز‌تر کنند. با اصابت تیر به این بمب‌ها ،سیاره منفجر می‌شود و باید از ابتدا بازی را شروع کنید. همچنین اگر بتوانید تعدادی از موجودات مزاحم را از بین ببرید، امتیازاتی کسب می‌کنید و می‌توانید تیر‌ها را با سرعت بیشتری روانه دشمنان کنید. اشیای متحرکی هم در محیط در نظر گرفته شده که با شلیک کردن به سمت آن‌ها می‌توانید امتیازاتی را کسب کنید. به طور کلی با کسب این امتیازت قادر هستید تا از سیستم شخصی‌سازی بازی استفاده کنید. در قسمت شخصی سازی، شکل‌های مختلفی برای سفینه شما در نظر گرفته شده است. تمامی این شکل‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و باید با کسب امتیازات، آن‌ها را خریداری کنید. در قسمت‌های اولیه به تمامی این شکل‌ها دسترسی ندارید و باید با پیشروی و پیشرفت در مراحل، آن‌ها را آزاد کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

Pew Pew Planet با الهام از بازی aa و تغییر فضای آن، المان‌هایی جدید را در این سبک به گیمر‌ها ارائه می‌دهد و سعی دارد تا به یک تجربه سرگرم کننده تبدیل شود. اگر از طرفداران بازی‌های سرگرم کننده و خصوصا بازی aa هستید، Pew Pew Planet به بازی لذت‌بخشی برای شما تبدیل خواهد شد. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی Pew Pew Planet


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده