// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Dangerous Driving 2 توسط سازندگان مجموعه‌ی Burnout معرفی شد

استودیو Three Fields Entertainment که توسط سازندگان مجموعه Burnout بوجود آمده، دنباله‌ی بازی ریسینگ Dangerous Driving را معرفی کرد.

 احتمالا خیلی از گیمرهای قدیمی با مجموعه‌ی Burnout آشنایی دارند، بازی‌هایی که اثر قابل توجهی در سبک ریسینگ بر جای گذاشته و موفق شدند نظر گیمرهای زیادی در سراسر جهان را به خود جلب کنند. اما پس از عرضه‌ی Burnout Paradise که تقریبا آخرین نسخه از این مجموعه محسوب می‌شود، الکترونیک آرتز تصمیم گرفت از استودیوی کرایتریون، سازنده‌ی Burnout، برای توسعه‌ی دیگر بازی محبوب خود یعنی سری Need For Speed کمک بگیرد؛ همین امر موجب جدایی اعضای این استودیو و تاسیس Three Fields Entertainment توسط آن‌ها شد.

این افراد اوایل امسال بازی Dangerous Driving را منتشر کردند؛ اثری در سبک آرکید ریسینگ که اگرچه می‌توان آن را به نوعی دنباله‌ی معنوی مجموعه‌ی Burnout به حساب آورد، اما باز هم نتوانست آن طور که باید دل مخاطبان را به‌دست آورد. با این وجود نمی‌توان این بازی را اثری کاملا شکست خورده دانست و سازندگان با اصلاح برخی اشکالات آن در نسخه‌ی بعدی شاید موفق شوند اثری قابل توجه ارائه کنند؛ نسخه‌ای که اخیرا توسط استودیوی Three Fields Entertainment معرفی شد.

بازی Dangerous Driving 2

بازی Dangerous Driving 2 احتمالا برای طرفداران Burnout Paradise آشنا به‌نظر برسد، چرا که این بازی نیز مانند پارادایس اثری جهان باز است و بازیکنان می‌توانند آزادانه در دنیای آن گشت و گذار کنند، علاوه‌بر آن امکان تجربه‌ی این اثر به‌صورت چند نفره‌ی آنلاین یا آفلاین (split-screen) نیز وجود دارد. خبر خوش برای طرفداران نینتندو این است که علاوه‌بر پلتفرم‌هایی چون پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر، عرضه‌ی این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ هم تایید شده است.

خوشبختانه این بازی در نمایشگاه PAX East حضور خواهد داشت و باید تا آن زمان منتظر ماند و دید که آیا این استودیوی کوچک موفق می‌شود با افزودن قابلیت‌هایی مانند ساخت یک دنیای باز و اضافه کردن بخش آنلاین، حق مطلب را در مورد اثری که نام بزرگی مانند Burnout روی آن سایه انداخته ادا کند یا خیر.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده