// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

محتوای جدید کمپین Borderlands 3 در PAX East 2020 رونمایی می‌شود

استودیو گیرباکس سافتور در توییتر اعلام کرده است که در جریان پنل خود در نمایشگاه PAX East 2020، بسته الحاقی جدید بخش کمپین Borderlands 3 را رونمایی می‌کند.

در رویداد PAX East سال گذشته بود که بازی Borderlands 3 به‌صورت کامل رونمایی شد. از زمان عرضه این بازی تابه‌امروز شاهد برگزاری رویدادها و انتشار محتویات مختلفی برای بازی بوده‌ایم تا کاربران بتوانند تجربه‌ی گسترده‌تری را کسب کنند. استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بوردرلندز 3، قصد دارد در نمایشگاه Pax East 2020، محتویات داستانی جدیدی را معرفی کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Borderlands 3، در توییتر اعلام کرده است که پنل این استودیو در Pax East 2020 از تاریخ ۱۱ بعد از ظهر هشت اسفند ماه (۲۷ فوریه) به‌وقت ایران برگزار می‌شود. در جریان این پنل شاهد تریلر محتوای جدید بخش کمپین بوردرلندز 3 هستیم. همچنین در ادامه گیرباکس سافتور برنامه‌های مختلفی را برای امضا کردن وسایل بازدید کنندگان درنظر گرفته است. در ادامه اشاره شده که برنامه گیرباکس سافتور در نمایشگاه Pax East 2020 به‌صورت زنده استریم می‌شود. 

Borderlands همیشه به داشتن محتویات پس از عرضه جذاب و سرگرم کننده معروف است و انتظار می‌رود بوردرلندز 3 هم دارای محتویات داستانی جذاب‌تری باشیم. ازطرفی، رویداد سال پیش و تریلر معرفی نسخه سوم، مشکلاتی در پخش داشت که امیدواریم در رویداد پیش روی شاهد اجرای بهتر و روان‌تری از سوی گیرباکس سافتور باشیم. از دیگر اخبار حول نمایشگاه PAX East 2020 هم می‌توان‌به نمایش اولین تریلر گیم‌پلی Baldur's Gate 3 توسط استودیو لرین اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده