// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

علاقه اد بون به حضور کاراکترهای مورتال کامبت در بازی Super Smash Bros. Ultimate

اد بون گفته است که دوست دارد شخصیت‌های مجموعه Mortal Kombat در بازی Super Smash Bros. Ultimate حضور داشته باشند.

هنگامی که سخن از بازی Super Smash Bros. Ultimate به‌میان می‌آید، تقریبا می‌توانیم بگوییم که پتانسیل ورود شخصیت‌های هر بازی دیگری به این اثر وجود دارد. هریک از طرفداران این بازی احتمالا دوست دارند شخصیت‌های سایر بازی‌ها را نیز در این بازی فایتینگ ملاقات کنند؛ شخصیت‌هایی مانند اسکورپیون و ساب زیرو از مجموعه مورتال کامبت که جزو محبوب‌ترین کاراکترهای بازی‌ های مبارزه‌ای هستند. حالا بر اساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که اد بون، یکی از خالقان مجموعه مورتال کامبت، علاقه‌ دارد روزی شخصیت‌های این مجموعه وارد بازی Super Smash Bros Ultimate شوند.

وی در یک مصاحبه گفته است که اگرچه نمی‌تواند از برنامه‌های آینده‌ی کمپانی برادران وارنر حرفی بزند، اما شخصا علاقه دارد روزی شاهد ورود کاراکترهای مورتال کامبت به Super Smash Bros. Ultimate باشد. بخش‌هایی از صحبت‌های اد بون را در زیر مطالعه می‌کنید:

به‌شخصه نمی‌توانم به‌جای کمپانی Warner Bros صحبت کنم و این مساله شبیه به حضور در یک گروه است که من تنها عضوی از آن‌ هستم. اما علاقه دارم که روزی شاهد ورود شخصیت‌های Mortal Kombat به بازی Super Smash Bros. Ultimate باشم.

مجموعه Mortal Kombat به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای دنیای بازی‌های ویدیوی شناخته می‌شود که چندین سال است طرفداران بسیار زیادی دارد و از این‌رو، انتخاب بسیار مناسبی برای تلفیق شدن با بازی Super Smash Bros. Ultimate محسوب می‌شود. البته از طرفی نیز شرکت نینتندو سابقه زیادی در کراس اوور بازی‌های خود با بازی‌های شرکت‌های غربی ندارد. همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، شش کاراکتر جدید در راه این بازی هستند. آیا می‌توانیم امیدوار باشیم که شخصیت‌های مورتال کامبت نیز جزو آن‌ها باشند؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده