نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

فیلم تگزاس ۳ در سال آینده جلوی دوربین خواهد رفت

بنابر اعلام ابراهیم عامریان فیلم سینمایی تگزاس ۳ به کارگردانی مسعود اطیابی در سال ۱۳۹۹ ساخته خواهد شد.

مدت نسبتا زیادی پیش اعلام شد سری فیلم‌های «تگزاس» قرار است تا قسمت پنجم ساخته شوند و به این ترتیب به اولین پنجگانه سینمای ایران تبدیل شوند. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ ابراهیم عامریان، تهیه‌کننده سینمای ایران در صحبت‌هایی تازه، درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «تگزاس ۳» اطلاعاتی را به‌دست داده است. او همچنین از تلاش خود برای حضور در اکران نوروز ۱۳۹۹ گفته است. ابراهیم عامریان درباره حضور در اکران نوروز ۹۹ به شرح زیر گفت.

برای سه فیلم سینمایی «انفرادی»، «دینامیت» و «نارگیل» به کارگردانی مسعود اطیابی درخواست اکران نوروزی داده‌ایم که هنوز مشخص نیست کدام یک از این فیلم‌ها می‌توانند در چرخه این نوبت از اکران سینماها قرار گیرد.

او درباره روند ساخت «تگزاس ۳» گفت:

این فیلم در مرحله نگارش فیلمنامه است و به‌زودی برای آن درخواست پروانه ساخت می‌دهیم.

تگزاس

ابراهیم عامریان در نهایت از زمان ساخت این فیلم ایرانی گفت:

ساخت فیلم «تگزاس ۳» بهار سال آینده در تهران انجام می‌شود. البته هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که بخش‌های خارجی آن در کدام کشور جلوی دوربین برود.

دومین قسمت از مجموعه «تگزاس»، فیلم سینمایی «تگزاس ۲» بود که در سال جاری روی پرده رفت و به فروشی ۲۵ میلیارد تومانی نیز رسید. انتظار می‌رود فیلم سینمایی «تگزاس ۳» با ترکیب بازیگران اصلی دو فیلم قبلی، یعنی سام درخشانی و پژمان جمشیدی جلوی دوربین برود. شما کاربران زومجی درباره سری فیلم‌های «تگزاس»  صحبت‌های ابراهیم عامریان چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده