نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰

سریال هم گناه در نماوا؛ رونمایی از تریلر رسمی سریال هم گناه

سریال ایرانی هم گناه با تایید توسط وزارت ارشاد و اخذ مجوز، طبق برنامه پنجم اسفند ۹۸ در نماوا به طور هفتگی شروع به پخش خواهد کرد.

هم گناه سریالی ایرانی است که با حضور بزرگان سینما و تلویزیون، داستان جذاب و متفاوتی دارد. هم گناه قسمت اول جذابی هم داشت و به همراه معرفی کارکترهای داخل سریال و درگیری ها و مشکلات‌شان از یک راز قدیمی رونمایی کرد. اینکه همسر و فرزند فریبرز سال‌ها پیش ناپدید شده و بعد از ۲۸ سال خبری از برادر خلافکار همسرش می‌گیرد.

سریال هم گناه

مصطفی کیایی کارگردان موفق سینما و سریال هم گناه

سریال هم گناه ساخته مصطفی کیایی است که مثل همیشه برادر خود محسن کیایی بازیگر محبوب سینما را در کنار خود به عنوان نویسنده و بازیگر می‌بیند. کارگردانی که آثار بسیار موفقی را در کارنامه خود دارد، آثاری همچون مطرب، که چند هفته قبل رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را شکست و بالاخره از هزارپا و مرز ۳۸ میلیارد عبور کرد.

هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی می باشد. فیلمنامه سریال هم گناه توسط محسن کیایی برادر مصطفی کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده و برای پخش در نماوا آماده می‌شود. مصطفی کیایی کارگردان سریال هم گناه تجربه ساخت فیلم هایی همچون مطرب ، چهارراه استانبول ، بارکد ، عصر یخبندان ، خط ویژه و آثار بسیار دیگری را در کارنامه هنری‌اش دارد.

مصطفی کیایی یک بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای فیلم خط ویژه که بخاطر ذات مردمی بودن این جایزه جزء جوایز محبوب در بین سازندگان است و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای ضد گلوله را از آن خود کرده است. این سریال ترکیب جدیدی و فوق‌العاده‌ای از بازیگران سینما و تلویزیون را به نماوا خواهد آورد.

استاد پرویز پرستویی که در بین آثار محبوبش بیشتر از همه به خاطر آژانس شیشه‌ای و لیلی با من است به یاد آورده می‌شود، سالی که گذشت و در فیلم سینمایی مطرب بار دیگر نشان داد که هنوز می‌تواند یک مهر تایید برای جذابیت و محبوبیت یک محتوای تصویری باشد. بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی هم به همراه او در سریال هم گناه به هنرمندی می‌پردازد و تجربه جالبی هم خواهد بود که پسر یک بازیگر، نقش جوانی او را بازی کند و دیگر از گریم های عجیب و غریب خبری نباشد.

هدیه تهرانی هشت سال بعد از سریال قلب یخی با سریال ایرانی هم گناه به نماوا می‌آید. هدیه تهرانی اولین بار در سال ۹۰ با سریال قلب‌‌یخی بود که به عنوان یک ستاره محبوب سینما، راضی به ایفای نقش در شبکه نمایش خانگی شد. حالا با گذشت هشت سال، این‌بار همگناه مصطفی کیایی، هدیه تهرانی را به قاب نمایش خانگی آورده تا شاهد نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز دیگری از او در یک سریال درام خانوادگی باشیم.

هدیه تهرانی یکی از پرطرفدار ترین بازیگرهای سینما هم در دنیای سینما و خیال است هم در زندگی عادی. این بازیگر خوش نام نیز ۲بار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد و در مراسم و فستیوال های زیاد دیگری حضوری درخشان و موفق داشته و یکی از نقاط قوت سریال هم گناه است. محسن کیایی، برادر مصطفی کیایی هم که یار همیشگی فیلم ها و سریال های مصطفی کیایی است. بازیگر و نویسنده ای که به لطف برادر بازیگر نشده و در فیلم های دیگر کارگردانان مطرح هم حضور پیدا کرده و همیشه اجراهایی قابل قبول مثل فیلم ماجرای نیمروز-رد خون ارائه داده است.

هدیه تهرانی در نقش «زیبا» و محسن کیایی در نقش «آرمان» دو شخصیت اصلی هم گناه هستند که در کنار سایر بازیگران از جمله پرویز پرستویی قصه‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند.رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل، پدرام شريفى، احسان كرمى، روشنک گرامى، مارال بنی‌آدم و حبیب رضایی به نماوا آمدند و سریال هم‌ گناه را پرستاره‌تر از گذشته کردند.

داستان سریال هم گناه

داستان سریال هم گناه راجع به خانواده‌ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال‌ها است در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند.

خانواده صبوری متشکل از سه برادر و یک خواهر است، خانواده‌ای که همگی در این شرکت کار می کنند و شغل موروثی خانواده خود را دنبال می‌کنند، فقط پسر دوم فریبرز است که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است و داستان زندگی خود را بی‌تاثیر از خانواده خود نوشته است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و به دستش به گناهی آلوده است که خودش هم به دنبال حل این معما و کشف گناهش است.

سریال ایرانی هم گناه در اسفند ۹۸ پخش خواهد شد و تماشای آنلاین سریال هم گناه در نماوا و حتی دانلود سریال هم گناه نیز از زمان شروع این سریال ممکن خواهد بود. تیمی متشکل از بازیگران سریال هم گناه که بیشتر از اینکه سلبریتی های موفقی باشند هنرمندانی توانا هستند.

نماوا

سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا

در روزگار بمباران محتوایی از ماهواره و سینمای آمریکا که در بین بینندگان ایرانی جایگاه خاصی پیدا کردند، تولید آثاری که همزمان از لحاظ بصری جذاب اند و هم هنوز در چهارچوب فرهنگ خانواده ایرانی ساخته می‌شوند یک دستاورد بسیار خوب است. دستاوردی که یک پیام ساده دارد: هر لحظه و حتی همین الان به نماوا برو و در نماوا بی وقفه فیلم ببین.

این دستاورد را مدیون آثاری همچون هیولا و مانکن و سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا هستیم که کاربران را هفته به هفته سرگرم کرده و ساعت های خالی قبل از خواب مردم را با سریال هایی جذاب پر کرده‌اند. الان هم نوبت مصطفی کیایی و پرویز پرستویی است که بعد از فیلم سینمایی مطرب، پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای ایران به نمایش خانگی بیایند و طوفان جدیدی به پا کنند. برای تماشای سریال هم گناه به صفحه اختصاصی این سریال در نماوا مراجعه کنید.

همکاری مشترک ایرانسل و نماوا

نماوا در یک همکاری مشترک با ایرانسل با هدف دسترسی آسان‌تر مشترکین ایرانسل اشتراک نماوا را برای کاربران ایرانسل رایگان کرده و مشترکین ایرانسل از این به بعد می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک نماوا به تمامی محتویات تصویری نماوا اعم از فیلم و سریال و انیمیشن دسترسی داشته باشند. مستحضر باشید که در صورت استفاده از نماوا بدون خرید اشتراک، حجم مصرفی شما به صورت تمام بها محاسبه خواهد شد.

همچنین با نزدیک شدن به انتشار سریال هم گناه ، نماوا برای مشترکین جدید و مشترکین وفادار و قدیمی خود تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است. به اینگونه که با استفاده از کد تخفیف Namava35 مشترکین فعلی می‌توانند از تخفیف ۳۵ درصدی و با استفاده از کد تخفیف Namava50 مشترکین جدید از تخفیف استثنایی ۵۰ درصدی برای خرید اشتراک ۳ ماهه سرویس تماشای آنلاین فیلم سریال نماوا سود برده و به هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی در آرشیو نماوا دسترسی داشته باشند. با خرید اشتراک نماوا، مشترکین ایرانسلی می‌توانند طبق رویه قبلی به طور نیم بها از نماوا استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه خرید اشتراک نماوا مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده