// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

سی دی پراجکت رد به دومین شرکت بازی سازی بزرگ در اروپا تبدیل شد

به‌واسطه‌ی عرضه The Witcher 3 روی نینتندو سوییچ و بالا رفتن ارزش سی دی پراجکت رد، این شرکت به دومین شرکت بازیسازی بزرگ در اروپا تبدیل شده است.

ارزش شرکت‌ها و استودیوهای بازیسازی، موردی است که بزرگ بودن آن‌ها را تعیین می‌کند؛ به‌طوری‌که هرقدر که ارزش مالی بیشتری داشته باشند، بزرگ‌تر خواهند بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر The Witcher 3: Wild Hunt، به‌تازگی اعلام کرده است که به دومین شرکت بزرگ بازیسازی در اروپا تبدیل شده است.

این گفته بدین معنا است که ارزش مالی سی‌دی پراجکت رد نسبت‌به گذشته افزایش یافته است. در ادامه آن‌ها اعلام کرده‌اند ارزش شرکت آن‌‌ها به هشت میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که ماه گذشته، ارزش مالی سی‌دی پراجکت رد، ۶.۸ میلیارد دلار بوده است. اصلی‌ترین موردی که در افزایش ارزش مالی این شرکت لهستانی تاثیر گذار بوده، فروش نسخه نینتندو سوییچ The Witcher 3 است. همچنین موفقیت سریال ویچر و بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 هم از دیگر مواردی هستند که در این افزایش ارزش مالی تاثیر گذار بوده‌اند.

هم‌اکنون یوبیسافت (Ubisoft) اولین شرکت بازیسازی بزرگ در اروپا به‌حساب می‌آید که ارزش مالی آن ۹.۶ میلیارد دلار است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول سی‌دی پراجکت رد هم می‌توان‌به فروش ویچر 3 روی استیم اشاره کرد که ۵۰ میلیون دلار بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده